Spark på utsida :-)

Lolipop

Glad i forumet
Julimammaer 2016
Sensommerbarna 2016
Fra å nesten ikke merke noe i det hele tatt, ble det i dag noen skikkelige spark/boksing, og de var tydelige på utsiden. Tidligere har jeg kun hatt kiling, og så lite at jeg har vært litt usikker på om det egentlig var mini ;)

Heldigvis var jeg hjemme, så mannen kom rett bort for å merke, og vi kjente det lenge. Moro at vi opplevde det samtidig :-)

Fra å nesten ikke merke noe i det hele tatt, ble det i dag noen skikkelige spark/boksing, og de var tydelige på utsiden. Tidligere har jeg kun hatt kiling, og så lite at jeg har vært litt usikker på om det egentlig var mini ;)

Heldigvis var jeg hjemme, så mannen kom rett bort for å merke, og vi kjente det lenge. Moro at vi opplevde det samtidig :-)

Så kos :) hvor langt på vei er du ? :)

Wow! Heftig! Husker det kom som et lite sjokk når vi først merket mini ved forrige svangerskap. Kjente aldri mye pga at morkaka lå i mellom og tok støyten. Er 16+3 og har fortsatt ikke merket noe som helst og kjenner jeg misunner dere alle som kjenner livstegn fra de små <3

Jeg er akkurat 20 uker i dag :-) Ja det var helt vilt, gikk fra nesten ingenting til masse!! Fra å være i tvil om man egentlig har kjent noe, til å ikke være i tvil i det hele tatt.

Jeg var veldig utålmodig fordi jeg hadde kommet så langt, så en deilig bekreftelse :-)

Samme her! Kjentes det første gang i går, er 18+5 i dag. Gikk fra kiling fom. Uke 14 til ordentlige kraftige dunk i går. Har morkaka foran, så det kan kanskje ha noe med det å gjøre. I stad fikk samboeren kjent det og, skikkelig stas! :D

Samme her! Kjentes det første gang i går, er 18+5 i dag. Gikk fra kiling fom. Uke 14 til ordentlige kraftige dunk i går. Har morkaka foran, så det kan kanskje ha noe med det å gjøre. I stad fikk samboeren kjent det og, skikkelig stas! :D
Jeg og har morkaken fremme. Skal på ultralyd i morgen så får se om den har flyttet på seg☺ kjente ett ganske kraftig spark i dag☺18+2

Det er så herlig! Her har mannen kjent små dult i ca 1 uke :-) Jeg er 19+2 nå med nr. 2.

Back
Topp