Spark på utsida :-)

Lolipop

Glad i forumet
Julimammaer 2016
Sensommerbarna 2016
Fra å nesten ikke merke noe i det hele tatt, ble det i dag noen skikkelige spark/boksing, og de var tydelige på utsiden. Tidligere har jeg kun hatt kiling, og så lite at jeg har vært litt usikker på om det egentlig var mini ;)

Heldigvis var jeg hjemme, så mannen kom rett bort for å merke, og vi kjente det lenge. Moro at vi opplevde det samtidig :)

Nå har jo jeg i termin i slutten av mnd, så jeg henger en stund etter dere på de fleste områder :p så jeg er vel siste til å oppleve dette også. Hehe. Men det gjør ikke noe ;) ;) :)
 
Jeg merket også 1.gang på utsiden idag :) kun 1 spark da men første gang jeg har kjent det :)
Håper det skjer igjen så mannen får kjent også :)

Hvor mange uker er du da:)?
Jeg er 20+5 :)<3
 
Jeg er 20+5 i dag og mannen kjente det for første gang i går! Det var superstas :D
 
Jeg merket også 1.gang på utsiden idag :) kun 1 spark da men første gang jeg har kjent det :)
Håper det skjer igjen så mannen får kjent også :)

Hvor mange uker er du da:)?
Jeg er 20+5 :)<3

Så hyggelig :) :)

Jeg er akkurat 20 uker i dag :)
 
Eg e 20 + 3 og har ikke kjent noe på utsiden enda. E veldig utålmodig :hilarious: Håper det skjer snart! Med første var eg rundt 21 uker når mannen kunne kjenne spark :)
 
Har ikke kjent noe på utsida enda, jeg heller. 20 uker imorra :) men det begynner å ta seg opp på innsida!
 
Både jeg og samboeren har kjent på utsiden i ei ukes tid. Men nå så jeg bevegelser for første gang på magen. Det var skikkelig rart! Wææ
 
Her har vi både merket og sett spark på utsiden side uke 17 <3 Jeg er visst heldig som har morkaka bak ;)
 
Her har vi både merket og sett spark på utsiden side uke 17 <3 Jeg er visst heldig som har morkaka bak ;)

Jeg har også morkaken bak men måtte vente med å kjenne 1 spark i hånden igår og var da 20+5 hehe
 
Har termin i starten av mnd, og har akkurat begynt å kjenne spark på utsiden selv
Ikke hver dag, men iblant, plutselig virker han så stor
 
Første spark på utsiden merket vi i uke 20. Men så ble det en periode med svakere spark igjen ( jeg var syk og mini hadde snudd litt på seg, morkaken foran) men nå tar det seg opp igjen, fikk masse deilige morgenspark som jeg kjente utenpå idag. :) 23+4 nå.
 
Kjente spark for første gang i forrige uke (på tross av morkaka bak), og nesten samtidig kunne noen av de også kjennes på utsiden. Men det skjer så sporadisk, kommer som regel bare ett dult så er det stille en stund, så mannen har foreløpig ikke sjans til å kjenne noe. 20+1 i dag. :) Gleder meg til det blir mer jevnlig og tydelig!
 
Jeg har også termin i slutten av mnd, så vi henger litt etter sammen da. :) Her våkna jeg faktisk i 4.30-tida i dag tidlig av en superaktiv krabat! Sterke spark og mye bevegelse! Aldri vært med på før! Første gang jeg har sett det på utsida av magen. Merkelig følelse, men så utrolig koselig! Var vanskelig å sovne igjen etter det, blir jo så oppgira. :p
 
Jeg har også termin i slutten av mnd, så vi henger litt etter sammen da. :) Her våkna jeg faktisk i 4.30-tida i dag tidlig av en superaktiv krabat! Sterke spark og mye bevegelse! Aldri vært med på før! Første gang jeg har sett det på utsida av magen. Merkelig følelse, men så utrolig koselig! Var vanskelig å sovne igjen etter det, blir jo så oppgira. :p

Så herlig!!! :) Ja det er endel om morgenene her også. Helt fantastisk! :)
 
Vi har morkaka foran, og er førstegangs, så eg syns ikkje det har vore lett å vite kva bevegelse som er kva. Men i helga kjente eg at det var reine sirkuset i magen:) Sidan samboeren var bortreist, fekk han ikkje kjenne noko, men mandagskveld var det sirkus att, og da kjente han spark:) Så veke 22 på oss!
 
Back
Topp