Spark på samme sted

Karius

Glad i forumet
Sensommerbarna 2016
Septemberlykke 2016
Her sparker den lille på samme sted hele tiden, noen cm over navlehøyde helt på høyre side av magen. Husker ikke om det var slik med de to andre. Hvor kjenner dere spark?

Litt overalt. Kjenner hodet spesielt godt opp ved ribbeina. Flytter seg fra side til sidr

Her ligger han i seteleie, så sparkene er nedover. Bokser mye med hendene også, og virker som han beveger seg mye frem og tilbake, for kjenner de over hele magen. Gir ofte respons der jeg legger litt press med hånda:)

Her ligger hun med hodet ned, yter rompa opp i ribbeina og slenger med armer og bein. Mest på sidene, men hun kan finne på å slå ned mot blæra eller sparke opp mot ribbeina:-) nå har hun begynt mer å åle seg rundt, noe som er noget ekkelt (enda jeg er tredjegangs), siden hun ligger helt ut mot huden og jeg kjenner alle deler av snuppa;-)

Snurrbassen i magen sparker litt overalt iløpet av dagen:p men på kvelden når jeg skal sove så er det mest på sidene..

Jeg kjenner mest på venstre side, morkaken ligger i fundus merker derfor lite opp ved ribbeina :) Mest aktivitet på kvelden og natten.

Her ligger han i seteleie med hodet opp og litt til høyre på magen min. Slik har han ligget ganske lenge nå. På 3D-UL kunne vi se både armer og bein helt oppe med hodet, liten turner altså :hilarious: så sparkene er mest oppe på magen, noen ganger litt til venstre, andre ganger nærmere hodet til babyen. Litt nedover også, men det er kanskje armene mest?

Synes det er spark i alle retninger så aner ikke hvordan baby ligger. Er dog mye spark/hender/buling øverst på magen

Jeg kjenner spark overalt. Jeg klarer ikke å kjenne/skjønne hvordan han ligger eller om det er føtter eller armer jeg kjenner. Men synes at den der "ålingen" er en ganske ekkel følelse:-p i går kjente jeg hikking for første gang da:-)

Her sparker den lille på samme sted hele tiden, noen cm over navlehøyde helt på høyre side av magen. Husker ikke om det var slik med de to andre. Hvor kjenner dere spark?

Samme her! Stort sett går armer og bein ut på høyre side, ellers så snur hun seg og ryggen buler ut på høyre side. Det er favorittplasseringen :) Noen ganger er det full akrobatfremvisning, men ender alltid opp på samme side til slutt.

Stortsett samme plassen her også :)
Helt opp mot ribbeina, der ser jeg noen bittesmå føtter innimellom :love7
Kjenner lite ned mot blæra nå. Hun ligger foreløpig med hodet ned. :D

Her ligger han tverr, som han har gjort hele tiden. Hodet til høyre og beina til venstre. Kjenner de sterkeste sparkene på venstre side av navlen, men kjenner han i hele magen, noen ganger rister hele magen av bevegelsene! Håper han snart snur seg, for jeg er brei:p

Back
Topp