Spark på magen

Kosmo.

Gravid mamma
Junibollene 2023
Ble sparket av guttungen som svømte ved et uhell, foten traff ganske høyt, midt på, en knyttneve under puppene. Det var hard men det var bare tuppen av foten som traff, for han svømte jo fra meg. Har livmor på utsiden og det gjorde vondt i kanskje ett minutt også gikk det over. Er et stykke fra hjemme og tror helt ærlig det går bra, for foten gikk jo ikke inn i magen, noe jeg bør være obs på? Noen andre som har fått spark eller slag mot magen?
 
Ble sparket av guttungen som svømte ved et uhell, foten traff ganske høyt, midt på, en knyttneve under puppene. Det var hard men det var bare tuppen av foten som traff, for han svømte jo fra meg. Har livmor på utsiden og det gjorde vondt i kanskje ett minutt også gikk det over. Er et stykke fra hjemme og tror helt ærlig det går bra, for foten gikk jo ikke inn i magen, noe jeg bør være obs på? Noen andre som har fått spark eller slag mot magen?
Jeg ville ringt lege for å høre med dem hva de syns. Har sikkert gått fint, men om de mener det bør sjekkes så er det sikkert lurt å sjekke. Her var det mest klatring og at han støtta seg på magen, og ikke noe dynamiske slag eller spark så vet ikke hva som er for hardt..
 
Ble sparket av guttungen som svømte ved et uhell, foten traff ganske høyt, midt på, en knyttneve under puppene. Det var hard men det var bare tuppen av foten som traff, for han svømte jo fra meg. Har livmor på utsiden og det gjorde vondt i kanskje ett minutt også gikk det over. Er et stykke fra hjemme og tror helt ærlig det går bra, for foten gikk jo ikke inn i magen, noe jeg bør være obs på? Noen andre som har fått spark eller slag mot magen?
Ja, 3 uker før termin havnet mellomste med albuen i øvre delen av magen min. Ringte føden, skulle kom inn for sjekk. Måtte bli ett døgn til observasjon
 
Back
Topp