Spark på den ene siden bare

Spire90

Gift med forumet
jentene i juni13
Er det vanlig? Opplever nesten utelukkende kun spark på venstre side. Er det farlig?
Var på UL på sykehuset i går for å undersøke noe, og legen nevnte ingenting om noenting.. Tenkte ikke på å nevne det, dette var noe jeg kom på i går kveld da jeg skulle sove.

Burde jeg nevne det for legen når jeg skal dit på kontroll?

Tror ikke det er farlig nei. Du kan bli ganske øm etterhvert hvis lille finner en favorittside. Førstemann lå og sparka meg oppi høyre ribbein i flere mnd :confused:

Åja, hehe. Min ligger med hodet ned, så hvis den fortsetter med å like det, kan jeg vel kjenne noen ribbeinspark etterhvert ja. Men trodde liksom man skal kjenne overalt? Begge sider osv?

Og morkaka ligger på baksiden.. post et eller annet.. :)

Åja, hehe. Min ligger med hodet ned, så hvis den fortsetter med å like det, kan jeg vel kjenne noen ribbeinspark etterhvert ja. Men trodde liksom man skal kjenne overalt? Begge sider osv?

Og morkaka ligger på baksiden.. post et eller annet.. :)

Har ikke tenkt over det,men min nr1 hadde høyre som favorittside og lå der stort sett hele tiden. Regner med det er normalt.

Jeg kjenner småbevegelser kun i nedre del av magen, og igår kjente jeg litt på høyre side. Sikkert ikke uvanlig så tidlig at det er noen steder som utmerker seg. Men regner med mot slutten, at vi bør kjenne spark overalt:)

Jeg kjenner bevegelser høyt opp i magen, så det er nok litt etter hvordan bebisen ligger. Så helt normalt! :)

Ok :) Kjente litt på andre sida i dag heldigvis. Kanskje den skjønte at den måtte sparke litt her og der ;)

Back
Topp