Spark og svak bevegelse

Leetha

Glad i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Heisann! Er andregangs gravid, i mitt første svangerskap begynte jeg å kjenne bevegelser i magen rundt uke 14, det er sikkert ganske tidlig for førstegangs gravid men det var veldig svakt og ikke så ofte men bygget seg opp i uke 17.
Nå som andregangs gravid har jeg hatt mistanke om at jeg har kjent små foster bevegelser allerede! Er i dag uke 13 og jeg er 100% sikker på at i gårkvell kjente jeg fosterbevegelse! <3

Noen andre som har opplevd dette allerede? :-D

Så herlig det må være :)) Nei, har ikke kjent noe enda, men var ikke så tidlig ute med de andre heller.

Jeg har kjent sånn små kiling under skambeinet.. Er ikke sikker på om det er den lille men tror det.. Jeg har vært gravid mange ganger, men kun født to før.. Så har litt større livmor enn jeg skal pga alle graviditetene nå før denne satt skikkelig ;)

Ååå :) gleder meg til jeg kommer så langt at det er mulighet for å kjenne noe :D er bare 9+6 og syns tiden går enormt sakte!!! :P

Jeg følte at jeg kjente fosterbevegelser på fredag. Da var jeg 12+1. Men har ikke kjent det etter det, så nå er litt usikker på om det var det. Er andregangs og kjente i uke 16-17 sist. Men det går an å kjenne så tidlig når man har vært gravid før. Har hørt om fler!:)

Jeg aner ikke hva jeg skal kjenne etter xsmile8 Noe spesielt man kan "kjenne etter" eller er det like individuelt som resten av svangerskapsforløpet?

Jeg aner ikke hva jeg skal kjenne etter xsmile8 Noe spesielt man kan "kjenne etter" eller er det like individuelt som resten av svangerskapsforløpet?
Det er vell kanskje litt induviduelt.
Vis du er førstegangs gravid så er det kanskje litt vanskeligere å vite hva man skal kjenne etter. :-)

Jeg syns det kan kjenne ut som svak poking eller stryking, men noen forklarer med at de syns det kjennes ut som en fiskefinne som spreller :-P

Det er vell kanskje litt induviduelt.
Vis du er førstegangs gravid så er det kanskje litt vanskeligere å vite hva man skal kjenne etter. :)

Jeg syns det kan kjenne ut som svak poking eller stryking, men noen forklarer med at de syns det kjennes ut som en fiskefinne som spreller :p

Da skal jeg prøve å kjenne litt ekstra etter sprellende fisk ;)xsmile9

Jeg kjente noe jeg er veldig sikker på var lille frø i magen når jeg var rundt 12 uker. Ikke kjent noe etterpå da. Gleder meg sånn til å kjenne liv hver dag!!

Jeg kjente noe jeg er veldig sikker på var lille frø i magen når jeg var rundt 12 uker. Ikke kjent noe etterpå da. Gleder meg sånn til å kjenne liv hver dag!!
Årh! Jeg også!
Tiden går ikke raskt nok, samtidig som den egentlig gjør det! xD

I går fikk jeg lemus lignende følelse i magen, varte i ca 2 sek. Første jeg tenkte var spark, hahaha. Men det er jo alt for tidlig, er også førstegangs:)

Jeg var på ultralyd i dag, 12+3, da legen misforstod noe jeg sa om bevegelse. Nei, sa han, det er ikke mulig å kjenne noe bevegelse så tidlig. Det meste vi kjenner på er nok luft fremdeles:)

jeg er 13+ 5 og har ikke kjent noe enda, dette blir mitt 3 barn :) husker ikke ak når j kjente bevegelse med de 2 første, men tror det var rundt ukene 14-16 :)

Så herlig! Jeg har ikke kjent noe enda og er 12+4 og tredjegangs. Gleder meg til å kjenne rørelse :-D

Første gang jeg kjente noe svak kiling der inne var jeg litt over 10 uker faktisk!!

Nå er jeg 14+1 og har kjent svake bevegelser i noen uker. Blir sterkere og sterkere :) kjempe koselig å kjenne. Noen ganger innbiller jeg meg at jeg får kynnere.. Strammer seg liksom, også slipper det taket, og da kjenner jeg litt bevegelse igjen. Men trenger ikke være kynnere ennå da, det aner jeg ikke ;p

Første gang jeg kjente noe svak kiling der inne var jeg litt over 10 uker faktisk!!

Nå er jeg 14+1 og har kjent svake bevegelser i noen uker. Blir sterkere og sterkere :) kjempe koselig å kjenne. Noen ganger innbiller jeg meg at jeg får kynnere.. Strammer seg liksom, også slipper det taket, og da kjenner jeg litt bevegelse igjen. Men trenger ikke være kynnere ennå da, det aner jeg ikke ;p
Så utrolig kjekt!!
Jeg gleder meg sånn til jeg kan kjenne bevegelse dagligt! <3

Jeg har kjent litt bevegelse i den siste uken :) Er 13 uker i dag og er andre gangsfødende. :) Til meg er det som om det er "bobler" som sprekker. Slik var det i starten sist også. :)

Back
Topp