Spark og sånn

Latterfrosken

Forumet er livet
Nå i jula har jeg kjent en god del liv... men det er jo ikke hver dag.. nå er jeg jo bare litt over 15 uker på vei.. men bør man kjenne hver dag? Er vel først fra uke 17 + man kjenner det ordentlig og skal kjenne mer og mer? For har ikke vært noen rutine på det enda..
Blir jo bekymra jeg når jeg ikke har kjent hver dag.. men begynte som sagt rett før helgen med litt bevegelser!

Begynte også å kjenne litt bobling i uke 15. Nå på søndag fikk jeg et kjempe spark sånn jeg skvatt og da var jeg 16+3. Kjenner ikke liv hele tiden, eller hver dag enda :) Mener det er ganske vanlig :)

Er så lenge siden jeg gikk gravid så husker ikke helt åssen det er... :-)
Takk for svar... ikke rart man bekymrer seg litt! Magen har jo begynt å vises ganske godt også, så nå er det jo litt koselig å gå gravid!:-)

Tror ikke det er før noen og tjue uker at man skal kjenne spark hver dag. "Tell trivsel"-prosjektet går fra uke 28 iallefall.

jeg har kjent liv noen ganger, men langt ifra hver dag. Tror også det stemmer det som frangre sier, at en skal kjenne liv hver dag fra uke 20 og noe... 

Tror nok du kan ta det helt med ro!

Det er ikke før i ca uke 23. man skal kjenne spark og bevegelser hver dag!

Kjenner ikke noe hver dag jeg heller, og det er ganske normalt. Noen ganger kjenner jeg det bedre enn andre ganger. Er jo god plass der, så det kan jo være at babyen ligger med ryggen ut, og da kjennes jo ikke bevegelse så godt.

kjente spark for 1,5 uke siden og har ikke kjent noe siden. ikke noe jeg helt bestemt vet er det liksom.

Med første barn kjente jeg daglig fra uke 36.
Med andre barn kjente jeg nesten ingenting. (pappan fikk kjenne første spark på fødestue).
Denne gangen har jeg ikke kjent en dritt enda.

Forranliggende morkake alle gangene

Back
Topp