Spark og bevegelser fra junior

katrin

Betatt av forumet
I dag har babyen vært veldig aktiv, jeg storkoser meg når han gir lyd fra seg!!
Jeg er nå 26 uker, merker at sparkene har blitt annerledes,, mer som bevegelser..
at han snur seg litt..litt dunk dunk her og der, sparker flere plasser samtidig.

Har noen av dere merket forandring?

Og hvordan vet dere om det er hodet eller armen eller foten som beveger seg?

Klemmer fra Katrin

Har merka stor forskjell på bevegelsene inni magen de siste ukene jeg også.. Fra spark her og der, til skikkelig turning.. Virkelige bevegelser.. Er ganske så deilig!! Kjenner han langt nedi magen, samtidig som han sparker litt helt øverst i magen, mest på høyresiden.. Også snur han seg litt..

Jeg kjenner ikke hva som er arm og bein enda tror jeg.. Jeg kan innbille meg selv det noen ganger, men det er nok bare vill gjetting.. [;)] Mener jeg kjente det mer på slutten sist gang.. Men jeg har litt ekstra kilo, så kan hende det er lettere å kjenne om man er slankere?????

Det blir bare "verre og verre" [;)]. En riktig så aktiv krabat. Det virker som om han har 1 favorittstilling; hodet nedover og beina opp! Er ikke så veldig behagelig når hodet ruller over blæren, liksom.... [8D] mesteparten av bevegelsene kjenner jeg der nede, men så plutselig får han det for seg at han skal lage litt mer sprell utav det. Da beveger hele magen på seg! Enten sidelengs eller utover! Det er faktisk ganske morsomt å se på.. Men en ubeskrivelig, merkelig følelse. Ikke vondt, ikke så ubehagelig, men merkelig! [8D]
Syntes faktisk det var en liten fot jeg kjente helt øverst i magen her en dag... [:D]

Junior sin favoritt stilling er hode opp og beina ned, så han sparker i blære og jeg blir pluttselig tissatrengt også går det over nesten med en gang også må jeg på do igjen.
Når jeg ligger så ligger han på på langs, som regel med hode på høyre sida og benia i venstre. Av og til så kjennes det ut som om han har tenkt og sparek seg ut gjennom mage skinnet og det gjør ganske vondt. Folk ser litt rart på meg når jeg pluttselig rope au og tar meg til magen[:)]

Lille tulla mi også er sååååååååååå innmari aktiv hver morgen når jeg våkner (spesielt da)
Moro

Jeg har også kjent stor forandring... Før var det mest ett spark her og der...Nå er det mer bevegelser hele tiden når babyen er våken inni der.... kjenner at den bytter stilling osv... Kjempegøy! [:D]
Var på kino i går, og da skal jeg ihvertfall si det var liv! Sparket som en gal inni der!

Back
Topp