Spark og bevegelse

Håpefull96

Andre møte med forumet
Er 18+4 idag og har kjent liv i noen uker nå, men i går så jeg for første gang spark på utsiden av magen! :joyful: Og i kveld ser det ut som det er skikkelig turning på gang :D Fler som både kjenner og ser spark nå? Helt magisk følelse!!♥️

Har kjent spark på utsiden første gang 18+3 og er helt fantastisk. Lillemann på snart 2 har også kjent og vært helt i 100. Utrolig fantastisk hvor engasjert han er.

Kjenner veldig mye bevegelse på innsiden, men med foranliggende morkake er det ikke så veldig mange som kjennes og sees på utsiden... jeg har brukt myyyye tid på å filme magen i et forsøk på at samboer skal få se, men ikke lyktes ennå :joyful: veldig koselig følelse for meg da :Heartred

Kjenner masse bevegelse hver dag :rolleyes: Er 20+1, men merker ikke noe på utsiden enda.

Jar kjent liv siden uke 15. Er 21+3 og siste uken har det virkelig begynt å syntes på utsiden. Har kjent det på utsiden selv i et par uker uten at mannen har kjent spark.... Blir vel lettere å kjenne nå fremover :-)

Jeg har morkake foran og førstegangs. Begynte så smått å føle noe når jeg var 18 uker. Tror kanskje jeg kjente noe før det, men jammen ikke sikker. Har vært litt av og på med å kjenne noe, Men på selveste juleaften kjente jeg det første sterke sparket ❤️ er ikke i tvil engang. Er 19+5 idag❤️ Blir nok en stund før jeg ser noe da jeg har en del ekstra på kroppen tenker jeg:oops:

Last edited:
Eg kjente det først på innsida sjølv i veke 18,er 19+3 i dag. Har ikkje sett eller kjekt noko på usida endå. Men det gleder eg meg skikkelig til! Eg trudde det skulle gå lang tid før sambuaren får kjenna, men når de kjenner det allerede så håper eg det snart skjer med meg og! :smiley-bounce016

Har morkake foran denne gang så det har tatt tid å kjenne noe utenpå magen-men igår kjente partneren min det også! Utrolig kult! Er straks 22 uker

Jeg er førstegangs, men morkaka ligger bak. Jeg er 19+3 i dag :) Jeg merka små bobler/sommerfugler fra uke 13, men de to siste ukene har jeg virkelig merka en liten bolle som er helt vill der inne. Mannen har ikke merka spark, men merker at han beveger seg. De neste ukene framover blir sååå spennende! :Heartred

Det er så herlig å kjenne spark og bevegelse:joyful::Heartred
Har kjent selv noen uker, men nå kjenner også mannen:love7

Jeg vet ikke om jeg kjenner noe enda. Og jeg har to.:sorry: Er første gang jeg er gravid, så vet liksom ikke helt hva det skal kjennes ut som. Er 20+3 i dag.

Back
Topp