Spark, Når?

enda.en.skatt

Elsker forumet
*MIA*
Kjenner dere mange spark nå? Det gjør jeg! Begynte å kjenne boblinger i uke 14 og nå er det tydelige spark døgnet rundt! Ekkelt og deilig på samme tid :-p <3

Når kjendte dere spark/bevegelser første gang? (men første barnet)

hei!=) jeg begynte å kjenne min første spark i forrige uke, men er uuutrolig svakt samt en følelse av at noe skitler meg på innsiden av magen. mine er veeeldig svake, men jeg har morkaken foran fosteret så det kan ta litt lenger tid før jeg kjenner det..! er fantastisk å kjenne liv:D litle jenta liker vertfall ikke kald drikke, da sparker hun til!:P tihi herlig!!

Har kjent det godt i ca to uker nå. Husker ikke når jeg kjente spark med nr 1. Jeg er 20+5. Skjønner ikke at jeg skal kjenne det helt oppunder ribbeina på den ene sida allerede. Det er sånn at jeg må legge meg ned for det er plagsomt å sitte nar han holder på sånn

Her er det MASSE spark! Skikkelig deilig! :) Kjente det for noen uker siden. Med storesøster kjente jeg liv for første gang i uke 18

Forrige gang var jeg sikker i uke 16. Det samme nå, men nå syntes jeg at jeg kjente noe allerede rundt uke 12. Er veldig morsomt å kjenne, her turnes det til alle døgnets tider! :)

Jeg kjente det første dagen i uke 16, men jeg var usikker på om det var spark (for overalt så står det jo at førstegangs gravide ikke kjenner spark så tidlig) så tenkte det er det sikkert luft.
Men etterhvert som uka gikk og jeg kjente det de samme stedene flere ganger begynte jeg å innse hva det faktisk var. 

Har kjent spark hver dag siden og det er så herlig! =D
(bortsett fra at nurket innimellom sparker når det passer dårligst, som når jeg skal sove eller sitter og skal konsentrere meg i en forelesning).

jeg kjente først i uke 15, men fra uke 17 var jeg overbevist om at det var spark og ikke luft ;-)

Jeg er første gangs å kjente de første små bobblinger da jeg var 16+4 og nå kjenner jeg daglige spark og bevegelser, og er nå 20+4 :)

Kjente boblinger og bevegelser i uke 15 og 16, men var ikke helt sikker før vi begge både kunne kjenne og se spark utenpå i uke 17. Vårt første barn:)

I uke 19 tror jeg. Og begynte det voldsomt, med mye aktivitet siden

Back
Topp