Spark meg her og spark meg der :-)

NiCama

Flørter med forumet
Vesle i magen sparker flittig nå!
Kl 00.50 igår kjente min kjære spark på utsiden for første gang. Sist var jeg 21 uker på vei. Nå er jeg 17 + 3, mindre enn sist og kjenner det meste tidligere. Overrasket over hvor tidlig sparkene denne gangen.
Så nå ligger jeg her og kjenner at veslebaby bruker blæra som trampoline :-)

Kl 00.50 igår kjente min kjære spark på utsiden for første gang. Sist var jeg 21 uker på vei. Nå er jeg 17 + 3, mindre enn sist og kjenner det meste tidligere. Overrasket over hvor tidlig sparkene denne gangen.
Så nå ligger jeg her og kjenner at veslebaby bruker blæra som trampoline :)

så kooooos.. hehehe. ja de er vist glad i denne "trampolinen" sin :P

ja det er fantastisk, men også ekstra skummelt synes jeg hehe fordi jeg har kjent ganske kraftige spark veldig ofte i løpet av dagen nesten hver dag i 1,5- 2 uker, de siste 2-3 dagene har det vært en god del roligere og sjeldnere og da får jeg litt panikk med en gang, men tenker at det er vel tidlig enda for at man trenger å bekymre seg så mye for endringer i bevegelsesmønstre.

Tror du kan slappe av :-) Var veldig uregelmessig her også med forrige, men etterhvert er det ganske forutsigbart :-)

ja er nok slik. sist bar jeg et veldig rolig barn og var mye bekymret for dette helt til han kom ut så henger nok litt igjen. i tillegg til at denne babyen virker mer aktiv og da blir det litt skummelt når det blir roligere hehe

men har vært en del aktivitet i ettermiddag/kveld da :-)

Veldig gøy med liv og røre :)

Så nå ligger jeg her og kjenner at veslebaby bruker blæra som trampoline :)
Så staaaas!! Jeg vil også kjenne spark utenpå!!

Back
Topp