spark ? kiler ?

Babylykke90

Betatt av forumet
jeg kjenner innimellom litt smått noe som kiler/skaper på innsiden av magen. det kjenner litt små ubehagelig ut. hva er dette ? kan det være babyen ?
har en del magefett så jordmor trodde ikke jeg ville kjenne noe før nærmere uke 21. førstegang og er i uke 19 i morgen..

Last edited:
jeg kjenner innimellom litt smått noe som kiler/skaper på innsiden av magen. det kjenner litt små ubehagelig ut. hva er dette ? kan det være babyen ?
har en del magefett så jordmor trodde ikke jeg ville kjenne noe før nærmere uke 21. førstegang og er i uke 19 i morgen..
Høres ut som babyen ja. Jeg kjente det sånn i forrige svangerskap. Denne gangen føles det helt annerledes, har morkaken foran så tror det er derfor :-)

Det kan godt Være det du kjenner. Jeg begynte å kjenne noe i uke 18 og er førstegangs. I tillegg merker jeg at magen er varmere der babyen sparker :)

Det kan godt Være det du kjenner. Jeg begynte å kjenne noe i uke 18 og er førstegangs. I tillegg merker jeg at magen er varmere der babyen sparker :)
Må bare spørre.. Tror du at magen kanskje er varmere der babyen ligger? Har enkelte plasser på min mage som er kald hele tiden. Varierer litt hvor det er. Men har kjent som deg at det muligens er litt varmere der babyen sparker. Merkelige greier! :-D

Må bare spørre.. Tror du at magen kanskje er varmere der babyen ligger? Har enkelte plasser på min mage som er kald hele tiden. Varierer litt hvor det er. Men har kjent som deg at det muligens er litt varmere der babyen sparker. Merkelige greier! :-D
Har ikke lest noe om det, men ja, jeg tror det har med bevegelsene til babyen å gjøre :)

Er å førstegangs. Merket de første tegn til bevegelse i slutten av uke 19, og har morkaka foran. Opplevde det som små dult som kilte :)

Tipper det er babyen ja! Jeg kjente også noe tidlig i uke 19. Og etter det er de bare blitt tydeligere, og når kjenne jeg han hver dag. Det er en helt herlig følelse!! :happy:

Jeg hadde også de samme følelsene!
Jeg har morkaken forran på magen og jordmor på UL mente at jeg sannsynligvis ikke ville kjenne noe før uke 24-26. Jeg begynte å kjenne jenta vår i uke 19!!
Og godt var det❤️. Vært mange flere bekymringer hvis ikke kjenner jeg

Jeg hadde også de samme følelsene!
Jeg har morkaken forran på magen og jordmor på UL mente at jeg sannsynligvis ikke ville kjenne noe før uke 24-26. Jeg begynte å kjenne jenta vår i uke 19!!
Og godt var det❤️. Vært mange flere bekymringer hvis ikke kjenner jeg
jeg er uke 20 i dag, og kjenner fortsatt ikke spark... bare kiling.. hehe :P

Back
Topp