Spark i ribbeina? og andre spark..

FruFrøken1991

Forumet er livet
Februar 2014 - Skjult forum
Januarhula 2014
Februarlykke 2016
Sparker knøttene deres i ribbeina? Når er det evt "vanlig" at de begynner med det? Jeg er i uke 31, og de siste dagene har han prøvd seg mellom ribbeina, syns han kan holde seg til det :p

Ellers hender det han sparker og danser så mye at jeg blir kvalm.. Hyggelig at han er aktiv altså, men han behøver ikke å trimme så mye at jeg spyr ;)

Sparker knøttene deres i ribbeina? Når er det evt "vanlig" at de begynner med det? Jeg er i uke 31, og de siste dagene har han prøvd seg mellom ribbeina, syns han kan holde seg til det :p

Ellers hender det han sparker og danser så mye at jeg blir kvalm.. Hyggelig at han er aktiv altså, men han behøver ikke å trimme så mye at jeg spyr ;)
Ribbeinsspark er mange knøtts favoritthobby! Min har fått rumpa under ribbeina nå (33+4), så han klarer ikke treffe helt - selv om han prøver. Men det er tungt å puste, for han fortrenger jo lungene mine også! Rampen! Vil helst sitte med armene over hodet for å puste skikkelig. :)

Ikke spark, men "åling" her.. Spes på hø side. Rumpa som befinner seg der.
Myyye aktivitet er også :) ..men merker at bevegelsene er roligere og det skyldes nok at det begnnner å bli trangt der inne :)

Her sparker lillegutt med knær og føtter på høyre side, er så gøy å kunne kjenne knærne hans med hendene, også dytter han rompa si opp i ribbeina på venstre side, eller han prøver så godt han kan å dytte rompa i ribbeina. Heldigvis for mor ligger han så lavt at han bare treffer hvis jeg sitter fremoverlent ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Bebisen her og ligger så lavt at han sjelden treffer ribbeina. Får nok være takknemlig for det.

Her er det masse åling og knuffing, dytting og dulting, men mye mindre spark. Men det DYTTES masse i ribbene, og oppover mot lungene - mister jo pusten. Men jeg fatter ikke at det er plass til to inni meg - de må jo irritere hverandre noe inmarri!!

Det har vært utrolig fart her hele dagen. Tror ikke han har sovet et minutt! Jeg skvetter til når han plutselig langer ut et spark så hele jeg rister. Helt utslitt, jeg.

Det bor en aktiv spreking her også :p ikke mye søvn tror jeg ;) Hadde faktisk ikke trodd man kunne bli sliten av all aktiviteten, men når hele magen kjennes som et stort blåmerke som er mørbanka, og det ikke gir seg.. :/ skal sies at jeg er veldig glad for at han er aktiv altså! :D

Han ligger unna ribbeina foreløpig, men han er fryktelig glad i å sparke, dytte, romsterer skikkelig mye. Veldig mye på høyre side rett under ribbena. Begynner tidlig på morran når jeg står opp med storebror, fortsetter jevnt utover dagen og er full fart på kvelden. Glad for at han beveger seg, men blir litt vel mye til tider da, hehe:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Her drev han med hikking i sted, så pc-en rista i samme rytme som hikkene. Sitter i soffan med pc-en på fanget. Haha! :p

Back
Topp