Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hvor farlig er det med spark i magen nå så tidlig? Datteren min på 16 mnd blir helt hysterisk når vi skal pusse tenna, så i dag sparka hun meg kjempehardt i magen. Jeg kjenner det fortsatt, 20 min etterpå... Det er vel farligere senere i svangerskapet?
Tror du kan slappe helt av
Babyen eller fosteret ligger godt beskyttet inni der og det skal ganske mye til før det blir farlig.
Vet om flere som har falt på magen seint i svangerskapet og det har gått helt bra
Skjønner du er bekymret, ekkelt når slikt skjer, men et spark fra et barn på 16 mnd er nok helt ufarlig
Jeg skjønner at du er bekymret! Vår på 14 mnd hater å bytte bleie, og han sparker meg i magen stort sett hver gang jeg bytter. Har vært inne på spørsmålet du stiller selv, men tenker som de over her ...nå når jeg skriver dette lurer jeg på hvorfor jeg ikke har vridd stellematta rundt slik at han får armen mot meg, ikke beina.