Spark i magen

Lie87

Flørter med forumet
Når man har vært gravid tidligere hvor tidlig i svangerskapet kan man forvente seg å kjenne spark/liv? :)

Som førstegangs sist kjente jeg de første tegnene til liv rundt 4,5 mnd:)

Er nå i uke 13 og ikke kjent noe enda. Sier man kan kjenne det litt tidligere som annenrangs, men har foreløpig ikke kjent annet enn bobler.

I hvertfall alt for tidlig å kjenne spark enda. Babyen er jo bare 4-6cm. Men gleder meg veldig til å kjenne ;)

Med første uke 17. Vært artig å kjenne det tidligere men det er jo ikke store greia som romsterer inni der!

Med førstemann kjente jeg liv første gang rundt uke 20 og med nr 2 i uke 15:) Er spent på når jeg kjenner liv denne gangen!

Kjente fiskeflapp med nr to i uke 15-16 men nr en ikke før uke 22

Husker ikke helt når jeg kjente med vesla, men hadde fantomspark lenge etterpå, og har hele tiden etterpå hatt noe som kan minne om leamus. Så er spent på om jeg vil oppfatte de første :)

Husker ikke helt når jeg kjente med vesla, men hadde fantomspark lenge etterpå, og har hele tiden etterpå hatt noe som kan minne om leamus. Så er spent på om jeg vil oppfatte de første :)
Jeg ofte leamus så spørs her da om jeg i det hele tatt kommer til å merke forskjell i starten :p

Her fikk pappaen kjenne utenpå allerede fra uke 15 så var og er ei jente med futt i! Spent på hvordan det blir denne gangen! :)

Kjente første gang utenpå uke 16/17 - veldig spennende for når jeg kjenner det denne gangen. Gleder meg sååå ❤️

Med første var jeg 15 uker, daglig etter 17 uker og utenpå rundt uke 20 :)

sist gang kjente jeg spark veldig seint og pappan fikk bare kjent spark utenpå 1 !!! gang, jeg selv kjente ikke så fryktelig mye spark heller for morkaken lå forran på magen. så håper jeg får kjenne tidelige spark denne gangen og at de kan kjennes uttenpå :happy:

Back
Topp