Spark i blæra

Har opplevd det mye selv i denne graviditeten. De siste dagene har det vært spesielt mye spark rett ned og mot blæra. Skvetter til hver gang!
 
Det er helt forferdelig. Kan gjerne sparke og bokse men ikke ned mot blæren. Er 28+4. Skikkelig spark en kjenner og skvetter til hver gang:wtf: Første gang eg opplever det.
 
Jeg også har merka det denne graviditeten. Kan ikke huske det fra sist. Skvetter til. Har kjent det en stund nå. Er 26+4. Hu sparker også andre steder som er ubehagelig veldig langt ned i magen. Kjennes mer ut som hu ligger i underlivet enn i magen.:joyful:
 
Her har sparkene vært veldig konsentrert nedover hele tiden, kjenner det spesielt i blæra om den er full :p
 
Hadde mye spark nedover på blæra tidligere, men tror lillemor har snudd seg med hodet ned for ett par dager siden. Så nå veksler sparkene mellom å være på venstre og høyre side av magen:D
 
Her sparker også frøkna ned mot blæra, veldig ubehagelig! Har måttet kikke hysterisk mellom beina mine også noen ganger for og se om hun sparket seg igjennom og ut! Det føles virkelig ut som hun sparker seg ut vagina enkelte ganger:woot::nailbiting: men hun er fortsatt inne:hilarious:
 
Her sparker også frøkna ned mot blæra, veldig ubehagelig! Har måttet kikke hysterisk mellom beina mine også noen ganger for og se om hun sparket seg igjennom og ut! Det føles virkelig ut som hun sparker seg ut vagina enkelte ganger:woot::nailbiting: men hun er fortsatt inne:hilarious:

haha, det kjennes virkelig sånn ut noen ganger.
 
Back
Topp