spark! GLEDE :)

sissel84

Flørter med forumet
Jeeei ! 16+2 , kl ca 01.35 :D flerne spark.. trur eg.. fyste tegn.. :D:D:D rar følelse.. som bobbling i magen .. GLEDE :D

Så herlig!!! :)

Så herlig da :) Da blir de bare sterkere og sterkere fremover vettu :) Jeg også kjente det første gang i uke 16 sist :)

Så herlig! :)) Beste følelsen når man begynner å kjenne spark :D

herlikt :) har kjent noen svake spark i dag og, men nå har baby flytta på seg.. for nå er det på den andre siden.. så det må vær spark :)  å ikke luft :P

Så deilig

Åååååh, så herlig <3 Jeg gleder meg til jeg også kjenner, og er sikker på at det er det :-) Tror jeg har kjent noe et par uker snart allerede- men kan ikke si sikkert at det er det jeg har kjent :-P

tror vi kommer til å få en aktiv liten en , for etter jeg først kjente sparkene, så kjenner jeg i ny og ne nye spark i dag.. som om baby tror magen min er en trampoline.. gøy da.. gleder meg nå til at det blir utvendig synlig, så faren og kan ta del i dette :) han er sjalu, for han og vil kjenne liv fra lille babyen .. :) skjønner han godt jeg.. hihi, for dette er gøy :)

Gleder meg til spark eg òg:) er 14 veker i dag så går vel sikkert nokon veker før eg merker noko.

Så spennende!! Jeg kjenner også masse bevegelse nå, er også i uke 16. Det kjennes ut som en fisk som spreller der inne ;) 

Jeg har også kjent små forsiktige spark. Utrolig herlig følelse :)

Kjenner dere alle spark? jeg er 16 uker i dag og har ikke kjent noe, og jeg er andregangsgravid......

er vell ikke alle som er så heldigge og kjenner noe så tidlig.. noen må gjerne vente til uke 20.. men har lest (å vært små sjalu) på de som har kjent noe siden uke 12 og div.. så vi har vell vårt eget tempo alle :) du kjenner det nok snart du og :)

Back
Topp