spark eller ikke...?

2725020070603

Glad i forumet
Er i uke 19 nå, og lurer på om det jeg kjenner er spark eller ikke... morkaka ligger fremme på magen. Men av og til kjenner jeg små "dult" som kiler litt på venste side av magen. Kan ikke si jeg kjenner igjen følelsen fra noe jeg har opplevd tidligere..
De små dultene kommer kanskje bare et par ganger iløpet av dagen, og alltid på ca samme sted... kan det være at morkaka ligger mot høyre siden så jeg bare kjenner spark på venstre. ..? Eller er de små bevegelsene kanskje bare ønsketenkning? Hehe... og hvor ofte kjente dere spark helt i starten? :)

Jeg ville tro at det er spark du kjenner ja:) Jeg opplevde det også som små dult jeg ikke kunne forklare med noe annet enn at det måtte være bebisen:) Helt i starten så merket jeg det bare litt nå og da. Kanskje en lite dult en dag, ikke noe neste, for så å kanskje kjenne et par dult igjen dagen etter det.. Nå er jeg i uke 20 og merker mange dult hver eneste dag :)

Vanskelig å si, men mest sannsynlig så er det nok babyen. Hvor ofte man kjenner er jo varierende, jeg kunne kjenne ett eller to spark/dult, så kjente jeg ikke mer på noen dager.

Det er sikkert spark ☺ Hos meg er det kraftig noen dager, men noen dager kjennes det bare ut som om stryker seg på innsiden av magen og dytter den litt forsiktig utover(rar forklaring!).. Har sikkert noe med hvordan babyen ligger, de flytter jo rundt på seg hele tiden inni der ☺

Trolig spark ja. Hos ,eg går det veldig opp og ned hvor mye jeg kjenner. Noen dager mye, andre dager mindre.

Det høres ut som små spark ja det blir kraftigere "dult" etterhvert er uke 22 nå, og jeg kan kjenne foten utpå magen såååååå koseli!

Jeg kjenner tydelige spark og bevegelser hver dag nå, har gjort det i ca en uke nå, er i uke 18+5 nå :)

Det høres ut som babyen ;) Var akkurat slik jeg hadde det også og det begynte med et par dult som nå har utviklet seg til dult flere ganger daglig:) Morkaken min ligger der beina er/var så derfor det ikke var så sterkt mente jordmor. Når jeg var på UL stemte plasseringen av min lille med hvor jeg kjente sparkene :)

Er så herlig følelse så bare vent noen dager og kjenn på utviklingen!! :)

Begynte så smått i uke 16, med litt bobling. (Førstegangsfødende) Trodde ikke det var det i begynnelsen, har skjønt nå at det var det.. Nå kjenner jeg det tydelig flere ganger om dagen (uke 21) og kan innimellom kjenne det utenpå magen.. Veldig moro :-D <3

Er i uke 19 nå, og lurer på om det jeg kjenner er spark eller ikke... morkaka ligger fremme på magen. Men av og til kjenner jeg små "dult" som kiler litt på venste side av magen. Kan ikke si jeg kjenner igjen følelsen fra noe jeg har opplevd tidligere..
De små dultene kommer kanskje bare et par ganger iløpet av dagen, og alltid på ca samme sted... kan det være at morkaka ligger mot høyre siden så jeg bare kjenner spark på venstre. ..? Eller er de små bevegelsene kanskje bare ønsketenkning? Hehe... og hvor ofte kjente dere spark helt i starten? :)
Høres ut som spark. Hos meg er det fortsatt veldig uregelmessige spark, mest fra kveld til morgen (når jeg ligger stille).

Begynte så smått i uke 16, med litt bobling. (Førstegangsfødende) Trodde ikke det var det i begynnelsen, har skjønt nå at det var det.. Nå kjenner jeg det tydelig flere ganger om dagen (uke 21) og kan innimellom kjenne det utenpå magen.. Veldig moro :-D <3
Mannen kjente første spark forrige uke (21+5 nå). Det var stas! :D

Høres ut som spark, ja :)

Jeg kjente de første "boblene" i uke 16. Føltes nesten litt som sånn leamus-følelse inni magen. Og så ble de bare kraftigere og oftere til det definitivt ikke var noe tvil om hva det var :)
Nå våkner jeg hver morgen til huleboerspark, og elsker følelsen :)

Det er så koselig♡ jeg har en liten duracell kanin inni der tror jeg, for nå tar det helt av!! Kan tom se det utpå magen:-):-):-)

Back
Topp