spark eller ikke?

Casc

Andre møte med forumet
Er det mange v dere som kjenner spark nå? og hvor lang er dere på vei når dere kjente det. jeg er 17+3 og kjenner ikke noe til spark. med min første kjente jeg det litt over 20 uker men siden det er andremann så trodde jeg an kjente det enda tidligere..

Jeg kjenner bevegelse, vil ikke kalle det spark akkurat. Er helt tydelig at det er noe som beveger seg der inne.. Er nå 17 +4, er 2 gang her også, minner litt om hmmm en gullfiskhale som sveiper over der inne.. Kommer nok snart[:D]

Jeg er litt usikker på om jeg kjenner noe eller om jeg bare innbiller meg det fordi jeg så veldig gjerne vil kjenne noe.... Men jeg håper jo at det er reelle bevegelser jeg kjenner... [:)] Jeg er 17+1.

kjenner noen " dulk " og forkjellige plasser.. så tror det er spark!! :D Er 17 + 3 :)
Holdt hånden min nederst på magen, å då kjennte eg det såvidt i hånden :)

Jeg er 18+1 og kn ikke si jeg kjenner no spark.. Hvis jeg har kjent noe så må det være en kveld jeg lå på rygg i sengen, så opp i taket, plutselig kjentes det ut som om jeg hadde en fisk nederst i magen.. Det var litt skøy!! :-)
Det jeg kjenner nå (opptil flere ganger for dag), er at det kjennes ut som om det er noe fremst i magen, og så plutselig blir det "sugd" bak i ryggregionen... Jeg er egentlig usikker på om dette er spark eller hva det nå er, har jo absolutt null peiling på hva jeg skal kjenne etter!! :-/

Er 16 + 2 og trodde jeg kjente noe kiling i magen for noen dager siden, men har ikke kjent noe siden, så det var kanskje bare luft eller noe. Men ofte om kvelden eller morgenen ligger jeg i senga og kjenner livmora, og flere ganger da har jeg kjent noe som ligner på små dytt. Om jeg da dytter litt forsiktig igjen, er det som om noe snur seg...Men jeg trodde jeg kjente kraftige spark før babyen var over 100gr...så kan jo være ønsketenkning dette også..

Jeg kjenner noe som minner meg om leamus(ticks) oftere og oftere. Og ser det såvidt på magen også.
Noen andre som kan definere det de kjenner som leamus?

Vanskelig å forklare den følelsen altså[:D]
Er helst bare på kveldstid å.

ORIGINAL: Sweetheart85

Jeg kjenner noe som minner meg om leamus(ticks) oftere og oftere. Og ser det såvidt på magen også.
Noen andre som kan definere det de kjenner som leamus?

Vanskelig å forklare den følelsen altså[:D]
Er helst bare på kveldstid å.

Har hatt masse leamus!! [;)] Og har forstått at det kan være babyen[:)].. jeg kjenner det mest når jeg sitter stille eller har lagt meg[:)]

Back
Topp