Spark! :D

Lillegull<3

Flørter med forumet
Endelig kom sparkene jeg har ventet på leeenge :) Lå å så på film i kveld å syntes jeg kjente bobler som sprakk. Når jeg satte meg opp og klemte på magen kjente jeg lillegull sparke! :D Pappa`n kom snikende med hånda og fikk kjenne det flere ganger han også :D 
Wee :D Stor lykke i hjemmet nå ;) <3 

Hvor langt på vei er du??

Jeg kjente spark denne uka selv.. MYE spark, og det gikk fra å ikke kjenne noe nesten, kun litt bobling.. Til å bli spark.. Er så deilig..

Grattis :D Kjente selv bobling i uke 13 eller 14. (Husker ikke) men så forsvant det, og jeg kjente ikke noe særlig mye. Men så, i forrige uke (uke 21) så begynte jeg å kjenne regelmessig spark. Det var skikkelige spark liksom, og siden da så har jeg kjent spark hver dag regelmessig :) Jeg blir dårlig av det, men syns allikevel det er veldig veldig koselig å endelig kjenne :) Min kjære har ennå ikke fått kjenne dessverre :(

Ja, det er herlig
Selv har jeg kjent liv svært tidlig med alle mine. Ifølge slike faktabøker skal man vist ikke merke noe før i uke 17, men jeg har merket i uke 13-14 også.
Men har ikke kjent noe på utsiden før etter 20-21 uker da...

Er 21 uker i morgen :) Har siden uke 11/12 eller noe kjent kiling i magen, eller mer som ett skikkelig sug i magen som var babyen helt sikkert (har aldri hatt slikt før, så da er det eneste forklaring ;)) Men detter har ikke vært regelmessig, og det har godt ganske lang tid mellom hver gang jeg har kjent noe. Men nå når jeg har kjent små spark daglig siden lørdagkveld og tenker tilbake, så har jeg jo kjent babyen for en del uker siden, men jeg har ikke trodd at det var spark, det kjentes mer ut som luft som passerte i systemet. Men ganske artig at både jeg og pappa`n kjente det samtidig, så det er den datoen som blir "loggført" som første spark :D Nå kjenner jeg lillegullet hver dag, og det er veldig deilig :D 

Så moro!
Har kjent bobling i ukesvis her, men de siste dagene er det blitt mer som spart =) 
Har såvidt kjent det utenpå, men det er veldig svakt.

Det var helt herlig når det gikk opp for meg at det var babyen :D ubeskrivelig å endelig kjenne noe konkret fra den lille, etter en laang periode uten å vite hva jeg skulle kjenne etter :) 

Ja, det gir en god følelse =) 

Jeg kjente liv for førte gang forrige uke og det var tydelig spark med en gang ;) og jeg kjente den på utsiden og. Men, jeg hadde ikke "bobbler" eller noe før det, så det var stas! nå kjenner jeg han kanskje 2-3 ganger daglig, og ganske regelmessig må jeg si, han våkner seg og meg klokka 9 hver dag nå;) venter på mere liv og spark <3>

Det er så gøy :D Og som du sier når jeg først kjente det, så var det så tydelig - både på innsiden og utsiden samtidig :D 

Back
Topp