Sparer dere?

Vi bruker lite penger generelt. kjøper ikke klær og dilldal. Blir skjeldent. Vi ukwshandler og er lite ute. Får noen kikk av og til. Men vi sparer som regel 10-15' i mnd. Så tømmer vi kontoen når vi gjør noe stort som å pusse opp bad. Blir anderledes med barn da. Da alt koster så mye.

Vi bruker lite penger generelt. kjøper ikke klær og dilldal. Blir skjeldent. Vi ukwshandler og er lite ute. Får noen kikk av og til. Men vi sparer som regel 10-15' i mnd. Så tømmer vi kontoen når vi gjør noe stort som å pusse opp bad. Blir anderledes med barn da. Da alt koster så mye.

Så flink du/dere er! Har planer om å ha shoppe stopp i 6mnd etter julegavene er handlet inn :) spare masse fram til vi skal bygge :)

Takk. Ja man er nødt til å ha riktig instilling. På en måte vurdere hva man trenger

Det er sant det ja :) har egentlig bestandig spart, men er veldig flink til å sløse også. Trenger man 100 par sko liksom :p men har blitt flinkere. Så gleder meg til å se hva jeg klarer å spare på 6 mnd :)

Det er sant det ja :) har egentlig bestandig spart, men er veldig flink til å sløse også. Trenger man 100 par sko liksom :p men har blitt flinkere. Så gleder meg til å se hva jeg klarer å spare på 6 mnd :)
Det med sko stoppet veldig fort opp for meg da jeg fikk problemer med høyrefoten. Og kan ikke kjøpe høyeheller ellers kan jeg ikke gå timer etter på. Så MYE spart der. XD

Sparer det jeg kan spare, regner med det blir mer når vi er ferdig å studere og begge jobber fult ;)

Sparer til ungene og på bsu for øyeblikket. Driver å pusser opp, pluss at det har generelt vært mye utgifter i det siste, men håper å kunne spare litt mer i fremtiden :-)

Sparer ikke til ungene, tenker at vi sponser sertifikat o.l. når de blir eldre. De sparer bursdagspenger. Sparer selv 8000 kroner og 500 til fond hver mnd.

500 til hver unge, pluss ca 5000 kr pr mnd, men det er sparing som brukes til ferier o.l
Setter også inn på bsu hvert år, men varierer hvor mye det er hver mnd som går inn.

Jeg overfører 10 000 til sparekontoen hver måned. I begynnelsen av januar bruker jeg litt av sparepengene til å fylle opp BSUen med så mye som det er lov. Får de beste rentene der.:-)

Sparer minst 5000 i mnd nå til ulønnet permisjon og feri o.l. Og nå som mini har kommet blir det og spare litt til han hver mnd også :)

Sparer 1000kr til pensjon og trekker 1500kr ekstra i skatt pr mnd.
Til gutane sparar me barnetrygd pluss 200kr kvar pr mnd:)
Til sommaren får sambo ny jobb, og me håpar på å kunne spare betydelig mykje meir:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Siden vi begynte som prøvere igjen har vi blitt veldig bevisst på å prøve å spare. Setter av mellom 1000,- og 2000,- i måneden :)

Back
Topp