Sparer dere?

Vi sparer i fond til jenta vår to ganger i året. Sparer begge to i fond utenom også, sparer i BSU og på sparekonto i tillegg:) jeg sparer alt fra 5000-8000 i mnd:) men ikke nå da siden jeg er i ulønnet perm:)

Vi sparer i fond til jenta vår to ganger i året. Sparer begge to i fond utenom også, sparer i BSU og på sparekonto i tillegg:) jeg sparer alt fra 5000-8000 i mnd:) men ikke nå da siden jeg er i ulønnet perm:)

Flink dere er til å spare :)

Vi sparer 200 til hver av ungene og 2500 til oss, samboer på bsu og jeg på høyrente!

Hva sambo sparer til seg selv vet jeg ikke, jeg sparer 2500 på bsu og 2500 på vanlig sparekonto.

Vi sparer 250 hver til mini i mnd.

Lite med penger igjen i slutten av mnd. Sparer hvis eg har noe igjen. Gittene får en slant innpå konto som står til de blir 18 år. Har vel snart en 10.000 kr eller noe hver.

Sent from my iPhone using BV Forum

200 til storebror, så får vi vel begynne med det samme til babyen.

Sent from my iPhone using Tapatalk

400 i mnd til pensjon. Sparer i bsu, fylte den opp når feriepengene kom

Sparer 450kr til hver av barna hver måned. Sparer mellom 2-3000 til meg selv. Hvis jeg har lite å rutte med en måned pga uventede regninger eller innkjøp til ungene så sparer jeg mindre eller ingenting til meg selv. Det går fast trekk til barnas sparekonto hver måned.

Alt fra 3000 til 5000 kr i mnd til meg. 200 kr til hver av barna.

Sparer det som er igjen på slutten av mnd, til meg.
Besteforeldre sparer til unga.

Sparer kr 500,- til hvert barn pr måned.

Til meg selv trekker jeg 2000,- ekstra i skatt pr måned, så det er jo en form for sparing.

Jeg trekker også kr 1000,- pr måned til et kort jeg kaller "feriekortet" ;)

1500 kr hver på felles sparing, blir snart satt opp til 2500. 2000 på Bsu og 200 kr i fond til guttungen.

Back
Topp