Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Har perler i to isbokser.(Sånne man setter på plater og stryker.) Alexander pleier å perle sammen med en veninne,og da er det greit å hver sin isboks med perler.
[8|]Og så har jeg en isboks med modell leire.. Greit sted,for boksen rommer en del..
Tar vare på de ja, eller har tatt vare på heter det vel. Mannen bruker de i garasjen så han har system i rotet sitt[8D]
Men tror han har mer enn nok, så kommer til og kaste alt sånt fremover.. Hoper seg opp[&:][8D]
Har barn i huset i samle alder[8D]
De boksene er kjekke til lego, figurer, klinkekuler osv[:)]
Lager decoupage på lokket så ser dem hva som er oppi[:D]
Tomme isbokser eller bærkurver brukes av mange til oppbevaring av matrester. Det er viktig å merke seg at denne typen emballasje i utgangspunktet er ment for engangsbruk. Produktene bør ikke gjenbrukes til kontakt med andre næringsmidler enn det som de opprinnelig var fylt med. Kjøp heller plastbokser for næringsmidler i dagligvareforretningen.
Vi tar vare på de fleste bokser - enten så bruker mannen dem til skruer og dupeditter eller til å sette pensler i etter at han har malt, eller så bruker jeg dem til å fryse bær i (blåbær fra hagen, jordbær fra butikken når de er billige), ha cookies i hvis jeg baker og diverse oppbevaring av ting [:)]
Vi har også lyspærer i én isboks og batterier i en annen [:)]
Isbokser skiller ut farlig æsj når de varmes visstnok. Jeg har to isbokser i hus, de er fra jeg var gravid og ville ha pistasjeis og det er nok sist vi kjøpte isbokser også. De har jeg ennå, jeg legger skitne smokker i dem, så ligger de samlet der fram til jeg tar en real skylleøkt.
Sambo sparer på de,men han tar dem ned i garasjen så har han skruer/spiker og paintballkuler ++ oppi[:)] Kan også spares til vinteren og lage fine islykter og isblokker med blomster i [:D]
Jeg husker jeg leste i et "kjerringblad" hos svigers en gang at man skal være forsiktig med å fryse ned mat etc i de for bakterier elsker sånne bokser og at det skilles ut et eller annet stoff fra de..
Men om det ikke skal brukes til mat så er det kanskje kjekt å ha et par stykker..