Sparer dere mye til ungen(e)?

Rappo

Forumet er livet
Her sparer vi 1500 kr i mnd i fond, pluss at hun har litt på konto som vi setter inn på av og til. Planen er at hvis hun vil studere en gang, så skal hun slippe studielån. Kjenner det hadde vært greit med de pengene, men syns selv det er noe dritt med alle låna jeg har..[8D]

Vi sparer 1000 kr til hver i mnd. Begge har fått 40 000 til dåp fra besteforeldre. Også setter ett av besteforeldrene inn 2000 kr til jul og bursdag hvert år, så får de en liten ting ved siden av. Helt genialt synes jeg. Så innen de er store så skal de ha en fin egenkapital til leilighet eller slippe å slite med studielån. [;)]
Jeg er glad vi har muligheten til å gi dem det samme som vi selv fikk fra våre foreldre. Det er ikke alle som har anledning.

Vi invisterer i bolig for barna våre.

Han har fond og han har sparekonto. Husker ikke hvor mye det er på fondet...setter inn når vi kan på kontoen hans....satt inn 7000[8D] i juli så venter noen måndr før jeg setter inn mer[:)]

Han får barnetrygden inn på kontoen sin.
Vi har 4 unger så det blir nok med det foreløbig.
Med litt over 1 inntekt så får vi ikke spart så mye.

Men 970 kr mnd så kommer han litt på vei i allefall til han blir 18 år[:)]

Nei, men han fikk 30 000 til dåpen av svigers så han lider ingen nød. [:-] Setter jo inn litt penger i ny og né da og han har sparegris som han putter penger på.

Vi setter av en fast sum i mnd både til henne og søsteren. I tillegg vet jeg at mamma og søsteren min sparer til henne. 

snuppa har sparegris som hun sparer i som vi tar med i banken når den er full. Ellers blir d til at vi setter inn penger hun evnt. får til bursdagen.
Vet og at mine foreldre sparer 200kr i mnd på egen konto til henne[:)] Og den kontoen får ikke hun før hun e stor og trenger de til studie eller bolig[:)]

vi sparer barnetrygden hver mnd..

Her settes det inn 200 pr mnd på kontoen hans.
så han han sparebøsse som han sparer på selv og...

har ikke hatt muligheten til og spare no spess jeg da, og sliter max med dårlig samvittighet for det, prøver og sette inn litt her og litt der, men han får jo ikke så mye ut av det[:(]

håper jeg en dag får bedre økonomi og kan spare masse penger til han etterhvert, det er min drøm[&o]

Back
Topp