Justglance
Flørter med forumet
Vi har tenkt å lage en kontoen til henne og sette over litt hver mnd.Så hun har til utdanning feks.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skulle ordne det for en måneds tid siden, men fikk bare en hel haug med feilmeldinger i nettbanken. Etter det har jeg glemt å prøve igjen. Men skal absolutt ha sparekonto til han [emoji4] Tenker å sette inn barnetrygden der.
Er mest lønnsomt etter de begynner å jobbe, men er bedre rente der enn på vanlig konto [emoji846] Ville i såfall spart i begge, pengene på bsu blir jo låst til bolig [emoji846]Vi har ikke ordnet noe ennå til mini. Hvordan er det med bsu konto? Er det noen som vet noe i.f.t om det lønnsomt?
Planen er også å opprette egen konto på henne når hun blir litt større som hun selv kan legge inn penger, men ikke store summene, slik at hun ikke overskrider den stipend grensa [emoji14]
Er noenlunde høy. 382 000 kr sto det på sr-bank sine siderKan jeg spørre hva den stipendgrensen er? [emoji15] her har vi opprettet konto til litlo for de i banken sa det var mye lurere å åpne en i hennes navn pga at det var mye bedre rente på barne/ungdomskonto [emoji53]
Så bra at den er så høy, ble litt svett av å lese om det siden vi sparer en del til ungene og storebror på 2 har allerede mer penger på konto enn eg hadde når eg var 18 [emoji28]Er noenlunde høy. 382 000 kr sto det på sr-bank sine sider![]()