Gutt2015Jente2016Lille2019
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Desemberskatter 2016
Januar 2017
It's gonna be May 2019
Junibarna 2019
Har dere opprettet sparekonto til de små?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi kommer nok til å fortelle om den til konfirmasjonen, at det blir gaven fra oss på et visOverhode ikke meningen å kuppe tråden men hvordan gjør dere det med sparekonto? Gir dere kontoen til barna når dem blir 18?
Vi har foressten også sparekonto til mini![]()
Hvis du oppdretter kontoen i barnet automatisk får de den automatisk når de er 18. Hvis du sparer i din egen nettbank på eget navn så må du overføre til dem selv.Overhode ikke meningen å kuppe tråden men hvordan gjør dere det med sparekonto? Gir dere kontoen til barna når dem blir 18?
Det var jo ikke så dumt! Jeg sparte mine konfirmasjonspenger til jeg ble 18 og da ble dem brukt på store hettegensere og godteri....var nok ikke så smart som jeg trodde jeg var hahaVi kommer nok til å fortelle om den til konfirmasjonen, at det blir gaven fra oss på et visOg så får hun ikke tilgang før hun er 18 feks. (Dog kommer den sikkert til å være "låst" i den forstand at hun må i banken for å få ut penger fra den hvis det fortsatt er mulig, jeg vet hvordan jeg var med penger på den tiden uansett hvor lurt jeg visste det var å spare)
Står i mitt navn rett og slett fordi jeg ikke visste dem kunne ha egen konto når dem er så små :') Men er vel kansje like greit tenker jegHvis du oppdretter kontoen i barnet automatisk får de den automatisk når de er 18. Hvis du sparer i din egen nettbank på eget navn så må du overføre til dem selv.
Bedre rente på barnekontoStår i mitt navn rett og slett fordi jeg ikke visste dem kunne ha egen konto når dem er så små :') Men er vel kansje like greit tenker jeg
Hehe, nei man tror gjerne man vet hva som er best for en selv i den alderen, selv om det vel ofte ikke stemmer heeelt med virkelighetenDet var jo ikke så dumt! Jeg sparte mine konfirmasjonspenger til jeg ble 18 og da ble dem brukt på store hettegensere og godteri....var nok ikke så smart som jeg trodde jeg var haha
Mini får pengene når han skal inn på boligmarkedet. Ikke et sekund før hahaOverhode ikke meningen å kuppe tråden men hvordan gjør dere det med sparekonto? Gir dere kontoen til barna når dem blir 18?
Pengene blir overført til mini når hun skal ut i boligverdenen er planenOverhode ikke meningen å kuppe tråden men hvordan gjør dere det med sparekonto? Gir dere kontoen til barna når dem blir 18?