Spare smokker til senere?

verpesyk

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
❤ Aprilbarna19 ❤
Jeg kjøpte ørten smokker til gutten, men han tok aldri smokk. Er det noe å spare på til en eventuell nummer to. De har nå ligget i et år, og regner ikke med jeg får barn før om 1-3 år til :o om det blir flere... De er kokte og ligger i en boks. Bare å kaste? Eller gi bort om noen vil ha de?

Kast. Plasten/silikonet blir porøst etterhvert, så det er bare å kaste. :)

?

Ville nok ikke brukt de om de var 2-3 år gamle, tross at du aldri har brukt de. De reagerer slik jeg skjønner det på luften når de taes ut av holderen. For sikkerhetsskyld ville jeg kastet de :)

Ville nok ikke brukt de om de var 2-3 år gamle, tross at du aldri har brukt de. De reagerer slik jeg skjønner det på luften når de taes ut av holderen. For sikkerhetsskyld ville jeg kastet de :)
Får ta en opprydning snart da ;) Blir det en neste gang skal jeg ikke kjøpe så mange smokker. Får sikkert sånn en babis som ikke liker smokk igjen da også :)

Om de ikke er åpna kan de funke helt fint. Sjekk om de er porøse ved å dra i dem. De ligger ofte flere år i butikk.

Om de er brukt hadde jeg kastet, om de er ubrukt hadde jeg sjekket utløpsdato på undersiden av esken :)

Back
Topp