spar kjøp ull til de minste , størrelser

MiaDenPia

Elsker forumet
minsten bruker til vanlig 86, han var 77 lang på siste måling men det er en god stund siden men synes buksene i 80 blir så snuppete i bena og bodyene veldig trange. og tettsittende så derfor bruker vi 86 nå

nå er høsten kommet og det begynner å bli ganske kjølig, ligger på godt under 10 grader gjerne 6-7 ....

så jeg skal til å shoppe ull.... men.... De har ikke 86 på spar kjøp.... ville dere gått ned til 80 eller opp til 90?

Frøkna her bruker blank str 80, 86 blir litt stort. Vi bruker også str 80 på strømpebukser fra Sparkjøp med antiskli. Hadde jeg vært deg ville jeg valgt str 90. Den blir kanskje lang i livet, men tror selve bena bør være passe. Om butikken er i nærheten kan du jo kjøpe 90 og om det viser seg at den er for stor kan du kjøpe str 80 i resten?

Safa er litt store i str, hvis det er det du skal ha. Jeg pleier alltid å kjøpe en str større i strømpis men her måtte jeg kjøpe vanlig. Bodyer i Tom og Trine ville jeg kjøpt i 90.

Hadde kjøpt 90, så har han gjennom hele vinteren :) det strekker seg litt etter bruk, så de klærne "vokser" litt med barnet. Hehe

Hadde kjøpt str 90 :) er bedre med litt stort enn for smått..
Er veldig fornøyd med ulltøy kjøpt på sparkjøp :)

Opp til 90 å brette opp

Back
Topp