Spanske innsjøer?

Nussenasse

Elsker forumet
Sitter å prøver å hjelpe jenta til min samboern i samfunnsfaglekse. Hun har gått å lagt seg og jeg trenger bare å finne ut noen innsjøer i spania. Har googla og søkt OVER ALT. Finner ingen, noen som har peiling????

Ta et kartsøk! Det ligger noen sjøer i Veles Malaga,altså i regionen Malaga-ellers så skal det være en del i nord Spania.

Lago de Sanabria 368,5 km2

Dragegrotter: På østsiden av øya, ved PORTO CRISTO, ligger Cuevas del Drach (Dragegrottene). Dette er dryppstensgrotter med underjordiske innsjøer som du kan ro på, og en stor underjordisk konsertsal hvor akustikken er fantastisk.

bare et lite spørsmål lille my... om jenta har lagt seg.. hjelper du henne egentlig dà, eller sitter du og gjør leksene hennes mens hun sover??[;)][:)]

Var og søkte litt på nettet, men fant ingen innsjøer jeg heller....[:'(]

ORIGINAL: lenemor

bare et lite spørsmål lille my... om jenta har lagt seg.. hjelper du henne egentlig dà, eller sitter du og gjør leksene hennes mens hun sover??[;)][:)]

Var og søkte litt på nettet, men fant ingen innsjøer jeg heller....[:'(]

Ja hun henger så mye etter fordi hun har vært så mye syk i det siste, vi har jobbet i så mange timer i kveld, så jeg sa at hun skulle legge seg så skulle jeg finne frem noen innsjøer til i morgen. Det var det siste vi manglet på oppgava....

Nei det var ikke lett å finne noen....

Tusen takk for svarene, fant noen selv og sammen med deres tips er jeg nå ferdig med 6 klasse lekse for i kveld[:D] Nå kan jeg også legge meg.
Klem til alle dere som er så snille!

Back
Topp