Spania

camilla.

Glad i forumet
Så blir det jaggu meg en syden tur på meg alikevel, reiser til mamma i Spania med lille gutt 16-26 august.. 1000 kr tur retur :)
 
Go tur [:)] Og for en fin pris da :) Også får du vel bo gratis også ;)
 
ORIGINAL: BlessItBe

Go tur [:)] Og for en fin pris da :) Også får du vel bo gratis også ;)


ja kost og losji er gratis:)
 
Så gøy da! :) *ønsker jeg kan ligge i kofferten din*
 
Åh, så heldig.[:D]
 
Så deiligt!!!! Hvor i spania skal du?? Vi var på besøk hos svigerfar i Torrevieja i 12 dager. Kom hjem for halvannen uke siden! Hadde det toppers, jenta vår på 2 stor trivdes!! Lille jenta i magen også. [:D]
Vi hadde gjennomsnitts temperatur på 36 grader!!!!
 
ORIGINAL: vekten79

Så deiligt!!!! Hvor i spania skal du?? Vi var på besøk hos svigerfar i Torrevieja i 12 dager. Kom hjem for halvannen uke siden! Hadde det toppers, jenta vår på 2 stor trivdes!! Lille jenta i magen også. [:D]
Vi hadde gjennomsnitts temperatur på 36 grader!!!!



Torrevieja vi skal til også :) Mini på snart 19mnd har vært der 3 ganger før han :) hehe.. ska bli deilig!!
 
Herlig plass!!!!! Jenta vår på 2 var har vært der en gang før. Regner med vi tar en eller to turer når jeg skal ha permisjon, skal værtfall reise neste sommer!!! Har ikke vært der før om sommeren, vørt der 2 ganger m påske, to ganger i november. Herligt med sol sol sol!!!!!!!!

Ha en super tur, kos dere mye!!!!!!
 
God tur, og kos deg masse [:)] var en grei pris på billettene det [;)]
 
er i Spania nà hos mamman min[:D]
hehe koser meg masse.
vi er narmere benidorm da[:)]
 
Back
Topp