Spania i april/mai?

justme88

Gift med forumet
Juli13-jentene
Lure på om det er noen som har vært i spania( typ gran canaria) i april/mai med småbarn. Hvordan var temperaturene i havet da? På de forskjellige sidene(apollo,ving) står det 16-17gr i vannet. Får ikke det til stemme.
Eventuelt Kreta er jo også en mulighet, hvordan er det der?

Vært på Mallorca i mai. Vi var ikke i sjøen, men testet ut badebasseng. Det var ikke oppvarmet, var iskaldt, luften var ikke spesielt varm. Vi hadde mye vind, selvfølgelig var det jo ekstrem vær i Norge på den tiden.. Fikk noen få dager med varme. Så hadde nok ikke anbefalt Mallorca på den tiden, Gran Canaria vet jeg ikke

Kanariøyene er noen av de stedene som går fint å reise til hele året :)

Fastlands Spania er iallefall ikke varmt nok til å bade i sjøen. Tror det var mars jeg var der. Jeg syns det var kaldt, så klart varmere enn Norge men jeg bada ikke

Alle øyene er fine der p dra til, men ja vannet er ikke super varmt da men temperaturen i været er vanligvis veldig bra i mai, barnebasseng pleier å være opp armet, ellers er bassengene som Norge ikke for varme. Februar mars er det for kaldt for meg p være der 18 grader der er ikke det samme som 18 grader i luften her. Men ja mai er bra. Ikke for varmt og ikke for kaldt, men ja er jo sjøen så vannet er ikke det samme som i august.

Var på GK i januar/februar i fjor, fin tempratur men ikke veldig varmt verken i bassengene eller i havet. Året før var vi på Kreta i mai, bassengene var iskalde men fin tempratur i havet.

Back
Topp