Spandere og bli spandert på?

lumina

Gift med forumet
Inspirert av alle de "hadde dere likt.."-trådene..
Lat som om dere er ute hver for dere...

Hadde dere likt at mannen på eget initiativ spanderte en drink til fremmed, vakker kvinne?

Og hadde dere tatt i mot en drink av en fremmed, attraktiv mann??

Nei og nei.. tror jeg.. Litt vanskelig å sette seg inn i siden jeg drikker veeeldig sjelden..

Hadde nok ikke likt det nei, og hadde selv takket nei til drink fra en fin mann.. Og ta imot vil da kanskje gi feil signal, og få en fotfølger resten av kvelden.. Og det er ikke noe gøy!! [8D]

Jeg har ihvertfall tatt i mot mange drinker fra fremmede vakre kvinner, og hadde nok gjort det nå også selv om jeg er i et forhold - med den forskjellen at jeg nå ikke ville havnet i senga deres etterpå. Jeg ville bare sagt "Tusen takk, kan du kjøpe en til samboeren min også?" [:)]

ORIGINAL: dios

nei og ja! (hahaha)

dessuten er det forskjell på å ta imot, og få[;)]

hehe litt sånn jeg også.jada dobblet moral....men er igrunnen ikke no glad i å bli spandert på heller da[8D]

ingen problemer med det!![8D]
jeg vet godt hva jeg har hjemme, og det gjør gubben også, så...

men, om en fremmed hadde kommet til meg med en drink i handa, og jeg ikke hadde sett den bli laget/ jekket/tappet, hadde jeg sagt nei...
det er av helt andre grunner, da... vil vite hva jeg har i meg!

Nei og Nei.
Jeg liker ikke å bli spandert på av menn. Sier alltid nei.
Kan kjøpe min egen drink.

Nei og ja.

Hadde ikke likt at mannen min spanderte....men hadde takket ja om noen spanderte på meg. Å spandere en drink trenger strengt tatt ikke bety noen ting..

Ser helst at han ikke spanderer så mye på ukjente for vi har felles økonomi!!

ORIGINAL: Årolilja

Ser helst at han ikke spanderer så mye på ukjente for vi har felles økonomi!!

[:D]

Nei, og nei. (Med mindre den fremmede mannen også kjøpte drink til venninna mi fordi han ville sjekke opp henne, og han bare spanderte på meg også siden jeg liksom hang med på lasset. Det har jo skjedd... [:D] )

ORIGINAL: Renatee

Nei og nei.

nei og nei. hva er poenget med at mannen min skulle kjøpe en drink til en fremmed, vakker kvinne? da er det noe lumskt i gjære ville jeg tenkt!

ORIGINAL: løve78

Hadde ikke likt at mannen min spanderte....men hadde takket ja om noen spanderte på meg. Å spandere en drink trenger strengt tatt ikke bety noen ting..

Men hvorfor hadde du ikke likt at mannen din spanderte da?? [8D]

Selv så hadde det ikke gjort meg noe... så lenge han ikke bruker opp hele lønna[:D] Og jeg hadde gledelig takket ja til en drink...

Om jeg hadde hatt en mann og bodd sammen, så hadde ikke jeg godtatt at han hadde brukt av pengene våres til å holde andre damer med drikke nei.

men å få drikke hadde ikke jeg sagt nei til da[8D]

Syns ikke noe om at MIN mann skal spandere drinker på damer.
Men ja, jeg takker ja til drink fra en annen--rett og slett fordi d går ikke ut over våres penger.
Om de tror det er for å få et ligg, nja..for så være..Har giftering på ,og gjør ikke noe for å skjule at æ e i et forhold.
pluss at e sjelden alene ute..

Hadde ikke likt at han hadde spandert! Både fordi at jeg ser det på som litt flørtete og så har vi trossalt felles økonomi.
Syns heller ikke så mye om å bli spandert på... Men det har jo skjedd.

Back
Topp