Spaghettisaus

Apeloffen

Forumet er livet
Pleier dere å kjøpe sånne poser med saus, eller har dere gode oppskrifter som dere lager selv?

Husker fra jeg var lita at mamma pleide å lage noe som het Spaghetti Solferino.. eller noe sånt[:D]
Der lager man en hvitsaus og tilsetter tomatpurè etter smak. Og salt og pepper da[:)] Steiker baconbiter å har i... kjempegodt[;)]
Og for de som Buzzer, og har ørten flasker med ketchup, så funket den veldig godt istedet for tomatpurè[:)]

Noen andre med oppskrift til spaghettisaus?[:)]

Bruker 2 hermetiske bokser med hakkete tomater,gjerne de som er krydret med hvitløk eller basilikum og oregano,1 boks tomatpure,litt olivenolje,1 løk,1 eller 2 fedd hvitløk.Bland det i en kjele og kok opp,eller bland det rett i stekt kjøttdeig - mmm jammi,bedre enn Dolmio![;)][:D]

ORIGINAL: Daizee

Bruker 2 hermetiske bokser med hakkete tomater,gjerne de som er krydret med hvitløk eller basilikum og oregano,1 boks tomatpure,litt olivenolje,1 løk,1 eller 2 fedd hvitløk.Bland det i en kjele og kok opp,eller bland det rett i stekt kjøttdeig - mmm jammi,bedre enn Dolmio![;)][:D]

hørtes godt ut[:)]

ORIGINAL: Apeloffen ruger

ORIGINAL: Daizee

hørtes godt ut[:)]

Mmmm...er knallgodt![:)]Også tar det meg ca 2 minutter ekstra enn om jeg skulle ha åpnet et Dolmio-glass[;)][:D]

Back
Topp