Space Invaders-lua

Nøste77

Gift med forumet
Jeg har for første gang i mitt liv strikka noe med mønster som ikke er bare striper, og jeg er fornøyd [:D][:D]
Det var jo faktist ganske lett [8D]
Men jeg irriterer meg over skjøten, altså begynnelse/ slutt på alle omgangene. Der forskyver jo mønsteret seg litt.
Er det noen som har et råd for at det ikke skal gjøre det?
Og så ble lua kjempestor syns jeg! Noen andre som har laga den som syns det?

Her kan dere se hva jeg mener:

Og her er den fra andre sida. Ikke verst [;)]

Den var kjempefin! [:D]
Skjøten blir sånn uansett, ikke noe å gjøre med [:'(]

Ang str så er det litt forskjellig utfall pga strikkefastheten, men neste gang kan du jo gå ned en pinnestr [;)]

ORIGINAL: mamla

Den var kjempefin! [:D]
Skjøten blir sånn uansett, ikke noe å gjøre med [:'(]

Ang str så er det litt forskjellig utfall pga strikkefastheten, men neste gang kan du jo gå ned en pinnestr [;)]

Takk [:D]
Jeg strikker heller stramt enn løst, så tror ikke jeg tør det [&:]
Men vet jo ikke om det kanskje bare er meg som har trodd den ble mindre [;)]

min og ble kjempestor,
hadde også trodd den skulle bli mindre :-)

Den ble fin [:)]

Den som jeg strikket ble rimelig stor også, så nestegang kommer jeg til å gå ned en str på pinnene.

Stilig lue!! [:D]

Tusen takk jenter [:)]
Jeg er faktisk dritfornøyd selv om jeg kan si det [;)]

Det er godt å se at det ikke bare er meg som syns den var stor. Må nok bruke mindre pinner neste gang da ja [;)]
Men er det noen som vet hvor mye en hel pinnestr. har å si?

ORIGINAL: Nøste77

Tusen takk jenter [:)]
Jeg er faktisk dritfornøyd selv om jeg kan si det [;)]

Det er godt å se at det ikke bare er meg som syns den var stor. Må nok bruke mindre pinner neste gang da ja [;)]
Men er det noen som vet hvor mye en hel pinnestr. har å si?

Nope.
men gi beskjed om du finner det ut [8D]

jeg strikket en på pinne 4,5 og 5 som oppgitt. Den ble herrestr (passet min bror som har ganske stort hode)

Har også strikket en på pinne 4 og 4,5 (altså gått ned en halv pinnestr), og den passer barn/dame (hodeomkrets 53-56)

[:)]

ORIGINAL: Mavir

jeg strikket en på pinne 4,5 og 5 som oppgitt. Den ble herrestr (passet min bror som har ganske stort hode)

Har også strikket en på pinne 4 og 4,5 (altså gått ned en halv pinnestr), og den passer barn/dame (hodeomkrets 53-56)

[:)]

Tusen takk [:)]
Da skal jeg prøve det neste gang.

Back
Topp