Spa :)

RonjaR

Juni12`s svarer-på-alt
Tilgangsansvarlig
VIP
Jeg har fått et gavekort på spa av en fantastisk kollega:D
Aldri vært på det før...hva bør jeg velge?
Massasje, ansiktsrens, varme bad osv?:)
Noen som har gode anbefalinger?

Så heldig du er❤️
Personlig ville jeg nok valgt aromamassasje! Syns det er utrolig digg.

Jeg vet❤️
Innebærer det massasje av legger?:P for det takler jeg dårlig..

De stedene jeg har vært kan man velge om man vil ha massasje på hele eller halve kroppen.
Jeg er ikke noe glad i massasje på legger og lår selv, så blir som regel overkroppsmassasje jeg velger. Noen tilbyr også hodemassasje, det er sykt digg det også :D

Har brukt gavekortene jeg har fått til pedikyr.
Men masasje er jo fantastisk godt det også. De fleste behandlingene innebærer vel litt masasje, feks nakkemasasje mens ansiktsmasken virker?

De stedene jeg har vært kan man velge om man vil ha massasje på hele eller halve kroppen.
Jeg er ikke noe glad i massasje på legger og lår selv, så blir som regel overkroppsmassasje jeg velger. Noen tilbyr også hodemassasje, det er sykt digg det også :D
Takk for tips, halve kroppen høres flott ut:D og ihvertfall hode!

Har brukt gavekortene jeg har fått til pedikyr.
Men masasje er jo fantastisk godt det også. De fleste behandlingene innebærer vel litt masasje, feks nakkemasasje mens ansiktsmasken virker?
Det gjør det nok:) liker pose og sekk:P

Jeg velger alltid massasje, men kjipt om de ikke er noe flinke

Jeg velger enten ansikts behandling eller fikse hendene. ( en av ulempene med å drive på stallen. Ansikt og hender tørker så fort ut.)

Må si at massasje er digg men jeg klarer ikke å slappe av. Og jeg trives ikke at fremmede knar kroppen min...lol

Så heldig du er. Misunner deg det faktisk. Ville nok gått for enten massasje eller varme bad.

Back
Topp