SPA.....

Noen tips??
Lurte på son spa eller Strømstad spa, noen som har erfaring??
Så det var 1290kr for 50min massasje, med lunsj og kunne bli så lenge vi ville <3 :p men lurer veldig på Strømstad også
 
Noen tips??
Lurte på son spa eller Strømstad spa, noen som har erfaring??
Så det var 1290kr for 50min massasje, med lunsj og kunne bli så lenge vi ville <3 :p men lurer veldig på Strømstad også
De jeg kjenner som drar på spa for å ha en skikkelig luxus opplevelse, de drar til Son :)
Det er ihvertfall 4-5 av famielie og venner som har vært der. Nå sist en i familien som var på husmor ferie :p Så jeg tror du får en bra opplevelse på Son. Strømstad har jeg ikke hørt om før tror jeg..ble usikker. Men sikkert noen andre her som har tips :)
 
Jeg har vært på Strømstad spa i "utdrikkingslag"og var veldig fornøyd med både behandling og maten og alt :) men jeg aner ikke hva det koster, jeg fikk det i forlovergave ;)
 
De jeg kjenner som drar på spa for å ha en skikkelig luxus opplevelse, de drar til Son :)
Det er ihvertfall 4-5 av famielie og venner som har vært der. Nå sist en i familien som var på husmor ferie :p Så jeg tror du får en bra opplevelse på Son. Strømstad har jeg ikke hørt om før tror jeg..ble usikker. Men sikkert noen andre her som har tips :)
Heller veldig mot son, for vet det er utrolig flott der :D men er så nysgjerrig på Strømstad og :p har jobbet i verditrassporten og har hentet penger der, og husker jeg drømte meg så bort i den gangen der :p

Husmorferie hørtes utrolig ut da <3 :p
Her blir det dags spa med lunsj. Har sendt Mail, så spennende å se hva de svarer på pakkepriser ol :)
 
Jeg har vært på Strømstad spa i "utdrikkingslag"og var veldig fornøyd med både behandling og maten og alt :) men jeg aner ikke hva det koster, jeg fikk det i forlovergave ;)
Takk for svar :-D
Har sendt Mail og hører om pris. Men hvordan er basseng ol der? Er de flinke på massasjen ol?
Spennende :-D
 
Jeg har vært begge deler, og anbefaler aboslutt Son av de!

Hva med The Well?

Nordefjell er aboslutt å anbefale også. Vi dro der på kjærestetur før frøkna kom, utrolig god mat og kjempe fint spa.
 
Jeg har vært begge deler, og anbefaler aboslutt Son av de!

Hva med The Well?

Nordefjell er aboslutt å anbefale også. Vi dro der på kjærestetur før frøkna kom, utrolig god mat og kjempe fint spa.
Da blir det nok son tenker jeg :)
Skulle gjerne tatt en tur på Nordfjell, men vi skal ikke overnatte, trenger bare en spabehandling for Å lade litt :p
Skal ha med mamma og ei venninne av henne regner jeg med. Så tror vi går for din drømmedag på son spa jeg :-D

Hvor er The well? Aldri hørt om :)
 
Da blir det nok son tenker jeg :)
Skulle gjerne tatt en tur på Nordfjell, men vi skal ikke overnatte, trenger bare en spabehandling for Å lade litt :p
Skal ha med mamma og ei venninne av henne regner jeg med. Så tror vi går for din drømmedag på son spa jeg :-D

Hvor er The well? Aldri hørt om :)

på Kolboten https://thewell.no/
 
Vi skal hjem i 90 års dag i mai, jeg vudere å ta med mannen der.

Ser helt fantastisk ut, perfekt sted for alenetid!
 
De jeg kjenner som har vært på spa, har vært i Kragerø og sier det er veldig bra. Du kan også sjekke ut Farris Bad i Larvik.
 
Vet ikke hvor langt du vil kjøre, men Stenungsund Yatch club som ligger på vei til gøteborg synes jeg er bra. Skikkelig digg bassengområde.
Reiser forøvrig på spa til østeuropa 4 dager neste uke! Hjelpes som jeg gleder meg. Unner alle vordene mødre en liten spaferie.
 
Vet ikke hvor langt du vil kjøre, men Stenungsund Yatch club som ligger på vei til gøteborg synes jeg er bra. Skikkelig digg bassengområde.
Reiser forøvrig på spa til østeuropa 4 dager neste uke! Hjelpes som jeg gleder meg. Unner alle vordene mødre en liten spaferie.
Ååå, heldiggris :p ønsker deg god tur:) ditt vil jeg og!!
Blir litt langt å kjøre, like stressa når jeg kommer hjem jeg da :p
Jeg bor midt imellom son og Strømstad, så er derfor jeg velger en av de nå. Vet det er åpnet ett nytt spa sted som er veldig spesielt nord for Oslo, der var det helt utrolig flott. Men husker ikke hva det heter der. Men er ett stykke å kjøre ditt og :-D
 
Ååå, heldiggris :p ønsker deg god tur:) ditt vil jeg og!!
Blir litt langt å kjøre, like stressa når jeg kommer hjem jeg da :p
Jeg bor midt imellom son og Strømstad, så er derfor jeg velger en av de nå. Vet det er åpnet ett nytt spa sted som er veldig spesielt nord for Oslo, der var det helt utrolig flott. Men husker ikke hva det heter der. Men er ett stykke å kjøre ditt og :-D

Det er the well!
 
Back
Topp