Spa, massasje og badeland

LineMerethe

Gift med forumet
Til helgen reiser jeg og sambo + ett vennepar på en liten overnattningstur. Det er da opplagt til spa og badeland. Vil det skade barnet på noe måte om jeg sitter i boblebad eller tar sklie? Hva med massasje? Sier jo såklart ifra at jeg er gravid slik at hun ikke trykker så mye på magen. Jeg vil ta alle forholdsregler siden jeg fortsatt er så tidlig i svangerskapet. Ellers blir det veldig godt å komme seg bort en tur[:D]

vet ikke med massage og badeland, men du må ikke ta boblebad, det er/kan være skadelig og sette igang en evt fødsel_(SA/MA) Var ihvertfall det jeg fikk besekjed om da vi var på spa og j eg ville bobble i boblebadet.
Håper dere koser dere masse på SPA da[:)]

boblebad skal man styre unna har jeg fått beskjed om også!
Det kan forstyrre hjerterytmen til babyen blandt annet...

ellers er det bare å kose seg!

ok, takker for svar[:D]

jeg gikk å badet som trening hele forrige svangerskap, og da ble vi oppfordret til en runde i boblebadet - så sant vi ikke hadde problemer med blodtrykket.

Jeg gikk også til massasje behandling - hun mente at de ikk skulle røre mage partiet men at bein og lymeknutter, samt nakke har veldig godt av å bli massert.

god tur :)

ahh, blir nok deilig uansett tror jeg. Når jeg først skal dit må jeg unne meg litt massasje, så da sier jeg ifra at jeg er gravid. Tusen takk for alle svar[:D]

Back
Topp