Spa [emoji1362]

Desmi

Betatt av forumet
Jeg og mannen skal på Spa nå, er det slik at det "kun" er jacuzzi man skal holde seg unna? 15+1 idag[emoji173]️

Jeg mener å huske at det er en del behandlinger også? Og varme bassenger (avhengig av varmen). Men ikke 100 % sikker.

Høres herlig ut, da, kos dere!

Da vi var på spa i juli stod det i brosjyren at de fleste kroppsbehandlinger ikke var anbefalt i første trimester, så jeg tolker det som at "alt" går an etter det? Jeg tok jacuzzi (8 uker på vei), men satt ikke så lenge da [emoji846]

Har nå hatt 2,5 timer med spabehandlingen "snart mamma"[emoji7]
Beskrivelse:

På reisa til å bli mor veit vi at du treng å bli skjemt litt ekstra bort, etterkvart som kroppen gjennomgår spennande endringar. I denne gode pakken for mor og barn, får du først ein forsiktig kroppspeeling, som mjukgjer og gir næring til huda, etterfølgd av ein forsiktig massasje spesielt for gravide. Denne skal roe og redusere stress punkta, og blir avslutta med ei ansiktsbehandling med økologiske produkt frå Thalgo.

Det var fantastisk!
Anbefaler alle som har mulighet til å gjøre det samme. Så godt for såre muskler.
Nå er det avslapping og lesing i bok før en deilig middag senere i kveld[emoji1362]
Tenker at om jeg ønsker å sette meg ut i boblebadekaret i 10 min sammen med mannen kan ikke det være så farlig[emoji4] nyyyyter det![emoji173]️

Det hørtes veldig deilig ut med kjærestetur på spa! :D

Vi har spabad/boblebad hjemme og har fått hørt av gyn at det er trygt å ta, så fremt til at jeg passer på å ikke bli overopphetet. Den står på 37,5 grader også, så heldigvis ikke så varm. Vann og varme gjør underverker for kropp og sjel!

Kos dere videre - nyt spaet og hverandre! ;)

Det hørtes veldig deilig ut med kjærestetur på spa! :D

Vi har spabad/boblebad hjemme og har fått hørt av gyn at det er trygt å ta, så fremt til at jeg passer på å ikke bli overopphetet. Den står på 37,5 grader også, så heldigvis ikke så varm. Vann og varme gjør underverker for kropp og sjel!

Kos dere videre - nyt spaet og hverandre! ;)

Åå misunnelig! Vi har bestemt at så snart vi har penger nok blir det utendørs spabad på oss også[emoji1362]
Dette her var et fantastisk opphold!
Varmen og behandlingen gjorde virkelig underverker på mitt vonde bekken[emoji1373]
Sto opp tidlig og har hatt to timer i vann idag også![emoji7]
Nå skal vi snart hjem til barna, med nyladet batterier[emoji173]️

Åå misunnelig! Vi har bestemt at så snart vi har penger nok blir det utendørs spabad på oss også[emoji1362]
Dette her var et fantastisk opphold!
Varmen og behandlingen gjorde virkelig underverker på mitt vonde bekken[emoji1373]
Sto opp tidlig og har hatt to timer i vann idag også![emoji7]
Nå skal vi snart hjem til barna, med nyladet batterier[emoji173]️

Hørtes virkelig forfriskende ut! :D Håper det gir en langvarig virkning på bekkenet.

Anbefaler virkelig et spabad ute ja, det er noe magisk med å sitte utendørs i det varmet karet uansett vær, vind og årstid, men spesielt i minusgrader i mørket, mens nordlyset danser over hodet på en. :)

God tur hjem, nyt hjemkomsten med barna og fulladede batterier!

Hørtes virkelig forfriskende ut! :D Håper det gir en langvarig virkning på bekkenet.

Anbefaler virkelig et spabad ute ja, det er noe magisk med å sitte utendørs i det varmet karet uansett vær, vind og årstid, men spesielt i minusgrader i mørket, mens nordlyset danser over hodet på en. :)

God tur hjem, nyt hjemkomsten med barna og fulladede batterier!

Takk gode du[emoji4][emoji173]️

Man kan ta boblebad men man bør ikke sitte for lenge av gangen grunnet fare for overoppheting. Ellers frarådes de aller fleste behandlinger med unntak av gravid-massasje, de fleste utfører heller ikke gravid-massasje i 1. trimester.

Kos dere! :)

Back
Topp