sp.mål angående pumping

suschi

Forelsket i forumet
jeg fullammer,men nå hver onsdag framover skal jeg ta båtførerprøven,så må på kurs..
da skal mamma ha jonatan,å i å me d er på kveldstid å d varer over 3 timer lurer jeg på å pumpe meg,slik hun får gi han flaske...
når pumper dere??en time etter amming?? eller??
å er d noen som vet om jeg kan gi han den melken jeg pumpet av meg når han var 3 dager??
d er jo den råmelken som er helt gul...

ORIGINAL: suschi

jeg fullammer,men nå hver onsdag framover skal jeg ta båtførerprøven,så må på kurs..
da skal mamma ha jonatan,å i å me d er på kveldstid å d varer over 3 timer lurer jeg på å pumpe meg,slik hun får gi han flaske...
når pumper dere??en time etter amming?? eller??
å er d noen som vet om jeg kan gi han den melken jeg pumpet av meg når han var 3 dager??
d er jo den råmelken som er helt gul...

jeg pumper rett før jeg drar hvis jeg skal noe over lengere tid, men det er meg da, vet ikke hva som er "rett"...
den råmelken kan du kun bruke hvis den er fryst. man skal ikke bruke melk som har stått (i kjøleskap) lenger enn 3-5 dager.

Han drikker bare av en pupp av gangen hos meg, så da pomper jeg den andre innimellom, rett etter at han har fått pupp. Og ja, som tanketrollet sier, bare gi råmelk så lenge den har vært fryst. Heter seg vel at om du tiner den opp er den bare god et døgn.

Lykke til[:)]

Back
Topp