Spørsm. ang. nesespray

TiraV

Gift med forumet
Er det normalt å bli sur og sint pga nasesprayen??

Dere som har fått bivirkninger av sprayen, kor kort/lang gjekk det tid frå de begynte å ta den, til dere merket noko til symptomene?

Har det noko betydning om eg vert forkjøla og tett i nasen?

Kor nøye er det med tidspunktet å ta sprayen?? Eg gløymte meg i dag, så tok 40min for seint. Kan ringe sykehuset og spør, men er stengt der, så må vente til i morgon...

Ingen??

Æsj og, alle er vel ute i fineværet [8D]

Hei. Jeg fikk noen bivirkninger ganske fort. Husker ikke helt, men ca 2 dager etter på. Visste ikke at det var pga sprayen før jeg hadde lest bivirkningene. For jeg fikk såååå vondt i hodet og det pleier jeg som regel ikke å ha.

Ang det å ta for sent, tror ikke det gjør noe en gang. Gjorde det selv og jeg har jo spire i magen jeg[:)]

LYKKE TIL!!!!

Jeg fikk endel bivirkninger...Hødepine hadde jeg ofte.I tillegg lagt jeg på meg noen ekstra kilo men de er allerede borte nå.(Ruger på dag 12 i dag) De første dagene hadde jeg også endel smerte i skulderene og nakken men det gikk fort over. Jeg sprayet alltid til riktig tidspunkt(+,- 5min) men det hente at jeg glemte meg rundt 40 min...Tror ikke det har så mye å si så lenge det er ikke ofte og du får i deg det riktige doser.

En time + eller - har visst ikke noe å si, men ikke noe lengre enn det fikk jeg beskjed om.
Anngående det å være forkjøla så må du ikke ta vanlig nesespray før du sprayer synarella. Bruker du nesespray må det taes en halvtime før eller etter synarellaen.

Uff...eg er heilt håplaus til å huske...glemmer meg stadig  [&o][&o][&o]

I dag gikk det to timer [:(] Er redd eg har ødelagt heile opplegget no [:(]

Føler meg så "mislykka" liksom. Klarer ikkje huske å spraye ein gong. Sa det til mannen min...er ei dårlig mor allerede før eg er blitt gravid [&o]

Takk for trøst!

Har påminnelse på tlf. men plutselig så ringer den ikkje..(forstår ikkje kvifor). Å så har det hendt at eg ikkje har høyrt den..

I morgon skal mannen min ringe til sjukehuset og spørje om eg har ødelagt behandlinga, eg skammer meg så eg tør ikkje ringe sjølv [&o]

Jeg tror neppe du har ødelagt forsøket. Jeg glemte den ene dosa en dag, men nå er tross alt jenta mi nesten 1 år [:D]
Du kan ikke få mannen din til å ringe deg å minne deg på å spraye? Bare et forslag [;)]

Ååå...så deilig å høyre! Tusen takk for svar, eg har roa meg litt ned no [&:]

Seier han må følge med på klokka og hjelpe meg, men han husker det i hvert fall ikkje...Han har alarm på og,om morgonen, kanskje han skal få stille den til midt på dagen og [8D] Det er den som er vanskeligst å huske syns eg!

NYDELIG lita jente du har Nøste!!

Kan nok være en ide at han også setter alarmen for hele dagen. Tlf. min hadde jeg ikke klart meg uten. Verre er det når den ikke ringer. Ønsker deg masse lykke til.

Jeg tok sprayen kl. 8 om mårran og kl. 20 om kvelden. For å ikke glemme det hadde jeg alarm på mobilen og det fungerte utrolig bra. Glemte å ta spayen til rett tid en gang - gikk over 2 timer før jeg huska det.
Men jeg ble gravid, jeg. Venter snart ei lita jente. Lykke til! Det går helt sikkert bra! [:)]

Back
Topp