Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har første 7+4 denne runden, og hadde 9+1 med førstemann. Men det er jo i utgangspunktet ikke satt opp noen før uke 12 ish i de ordinære kontrollene, så med mindre du er nervøs eller usikker på om det er noe der, så er det ingenting i veien med å vente til uke 12Når går dere til ultralyd? Er det uforsvarlig å vente til 12 uker?
Vil absolutt ikke kalle det uforsvarlig! Vil tro det er mange som følger det offentlige programmet. Vi her inne er kanskje litt ekstra "på"? Jeg har tenkt til å vente til uke 12 denne gang så sant jeg ikke får noen blødninger eller noe før den tid. Forrige gang hadde jeg blødning i 6 uke og skulle ut å reise i uke 11 så da var jeg på privat UL for å sjekke at alt var bra. Gjør der du synes er best,ingenting feil i å vente med første UL til uke 12Når går dere til ultralyd? Er det uforsvarlig å vente til 12 uker?
Vil ikke si det er uforsvarlig, men hadde aldri ventet så lenge selv. Har alltid hatt et par private frem til uke 12 (ca. uke 6 og 9).Når går dere til ultralyd? Er det uforsvarlig å vente til 12 uker?
Har du snakket med legen? Du kan nok få noe som lindrer kvalmen med legeFøler ikke jeg kan klage over å være gravid med sterke symptomer allerede. Men jeg er altså så kvalm Kaster ikke opp men kronisk kvalm og brekningsfølelse. Det hjelper å spise mat, men 1 time etterpå er jeg like kvalm. Noen som har tips til ting man kan knaske på uten at man går opp 20 kg de første ukene
Nei, ikke enda. Fant ut at jeg var gravid i går pga kvalmen Ser ann litt, går bra så lenge jeg har noe å spise på. Går i en eplebåt her og der nåHar du snakket med legen? Du kan nok få noe som lindrer kvalmen med lege