Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi startet med D-dråper idag tenkte akkorat det samme som deg siden vi har både mycostatin,laktulose og d-dråper i luften. Ble mye på en gangJeg starter fordi jeg lurer på følgende: vi gir mycostatin 4 ganger om dagen- renser nesa ganske ofte og bruker nesesug til den store gullmedaljen. I dag skal vi eeeegentlig starte med tran, er dette noe vi kan utsette å starte med frem til han er ferdig med behandling for trøske? Kjenner at d blir veldig mye for lillegutt å få stappa i munnen hver dag nå [emoji85]
Ferdig med behandling for trøske om 2,5 uke forresten!
Vi startet med D-dråper idag tenkte akkorat det samme som deg siden vi har både mycostatin,laktulose og d-dråper i luften. Ble mye på en gang
Ja det er bare en dråpe for dagEr d mindre mengde av d-dråper? [emoji4]
Ja det er bare en dråpe for dag
Er kanskje pga omega-3 i tranen, det er vel ikke i d-dråpene?Hvorfor anbefaler de tran når d er så lite d-vitamin dråper som trengs a?
Er kanskje pga omega-3 i tranen, det er vel ikke i d-dråpene?
Åhh, det er i tilfelle ganske dårlig Synes ikke det hører hjemme med sponsing noen sted! Her blir det d-dråper siden lille gulper en delMen får ikke de i seg nok av omega 3 via puppen a? [emoji849] bare undrer meg altså [emoji4] la merke nemlig til at helsekortet har merket til møllers, så begynte å spekulere i om d er offentlig sponsing på gang av et produkt [emoji23]
Åhh, det er i tilfelle ganske dårlig Synes ikke det hører hjemme med sponsing noen sted! Her blir det d-dråper siden lille gulper en del
Gratis til og med, heldige dere erEr jo sikkert ikke sponsing, men jeg stusset helt ærlig over d! Men fikk jo en gratis tranflaske ved hjemmebesøk da [emoji846]
Det er ikke vitamin A og omega tre i D-dråper, kun vitamin D. Det er derfor vi gir tran. Omega 3 går ikke over i morsmelken. PS: jeg er ikke sponset av møllers hahaMen får ikke de i seg nok av omega 3 via puppen a? [emoji849] bare undrer meg altså [emoji4] la merke nemlig til at helsekortet har merket til møllers, så begynte å spekulere i om d er offentlig sponsing på gang av et produkt [emoji23]
Eller, det er iallfall minimalt som går over i melken så de til meg på helsestasjonen og apoteketDet er ikke vitamin A og omega tre i D-dråper, kun vitamin D. Det er derfor vi gir tran. Omega 3 går ikke over i morsmelken. PS: jeg er ikke sponset av møllers haha
Fordi tran inneholder omega 3 og 6 som er bra for normal utvikling av hjernen. Hvis ungene gulper mye, eller nekter å ta tran så er d dråper en ok erstatning, men babyen får da ikke i seg de gode fettsyrene i tillegg. Det hjelper litt om mor ammer og tar tran selv, men fra cq 4 ukers alder er ikke dette nok til å dekke babyens behov. Det står forresten 5 dråper per dag på d-vitaminflaska vi harHvorfor anbefaler de tran når d er så lite d-vitamin dråper som trengs a?
Jøss! Det er jo et totalt misvisende anbefaling. Skal de små få i seg absolutt alt de trenger bør de få tranJeg fikk beskjed på apoteket å gi D-vitamin dråper og ikke tran. Hmm. Burde jeg gi tran i stedet? Har ikke begynt før nå heller (seks uker gammel) fordi ingen har sagt jeg måtte gi det. Syns de burde informere om dette på helsestasjonen
Jeg fikk beskjed på apoteket å gi D-vitamin dråper og ikke tran. Hmm. Burde jeg gi tran i stedet? Har ikke begynt før nå heller (seks uker gammel) fordi ingen har sagt jeg måtte gi det. Syns de burde informere om dette på helsestasjonen