tilli
Forelsket i forumet
ThisIsAnfield skrev:
HALLO!!!!???????
Tror det er mer du som hisser deg opp!
Mye av grunnen til at ei allerede ser at ei er missfornøyd er at ei har sett mange slike forum før, og aldri blitt fornøyd med dem. Men derimot var ei veldig fornøyd med bv, for ei syns det var så oversiktlig og lett å finne frem på!
Å sitte å lese gjennom 10 sier gidd ei ikke. Ei må no få lov til å si min mening!
Og ei har ikke sagt no om funksjonan (bare utseende vis a vis det forrige) annet enn at ei ikke syns de nye smilysan ikke er like bra som de forrige.
Og hvorfor bryr du deg om at ei skriver ei i stedet for jeg! Du har no tydeligvis forstått at det betyr jeg, så da ser ei ikke problemet!!??
Du har bare bestemt deg på forhånd at du ikke liker dette, fordi du har sett noe som ligner før. Jeg blir grådig lei av å se at så utrolig mange tørner helt når de ser at noe er annerledes og ikke gidder å prøve å forstå det nye.
Dette er som Bouncy svarte til Fridasinmamma en spørsmålstråd, og når tråden er på 10 sider når du skriver så er vel sannsynligheten for at Prikken har svart på spørsmålene dine allerede ganske stor.
Det har blitt sagt en million ganger at topptrådene kommer i løpet av uka. Leste/ uleste tråder har samme skrift, ønsket om forskjell er notert ned. Påloggede medlemmer/ medlem som leser hvilken tråd er ikke en av funksjonene på det nye forumet, men det ønsket er også notert ned. Smileyene er akkurat de samme - det som er forandra er at alle er samlet i ett vindu. Som sagt - alt dette har Prikken m.fl. svart på grusomt mange ganger allerede, og om folk hadde tatt seg tid til å lese tråden først hadde den ikke vært hele 11 sider nå!
Og for å gjenta meg selv, så er dette en spørsmålstråd, ikke en sytetråd. Er det noe man lurer på, så spør man. Har man bare sure kommentarer, så får man lage en egen tråd. Om alle hadde gjort det, så hadde ikke tråden blitt hele 11 sider da heller. I'm just saying, og dette gjelder ikke bare deg.
Som andre har sagt før meg - forandring er ikke vondt. Det er heller ikke rettskriving.