Spørsmålstråd

• Trådstarter Trådstarter Prikken
  • Opprettet Opprettet
ThisIsAnfield skrev:

HALLO!!!!???????

Tror det er mer du som hisser deg opp!

Mye av grunnen til at ei allerede ser at ei er missfornøyd er at ei har sett mange slike forum før, og aldri blitt fornøyd med dem. Men derimot var ei veldig fornøyd med bv, for ei syns det var så oversiktlig og lett å finne frem på!

Å sitte å lese gjennom 10 sier gidd ei ikke. Ei må no få lov til å si min mening!

Og ei har ikke sagt no om funksjonan (bare utseende vis a vis det forrige) annet enn at ei ikke syns de nye smilysan ikke er like bra som de forrige.

Og hvorfor bryr du deg om at ei skriver ei i stedet for jeg! Du har no tydeligvis forstått at det betyr jeg, så da ser ei ikke problemet!!??

Du har bare bestemt deg på forhånd at du ikke liker dette, fordi du har sett noe som ligner før. Jeg blir grådig lei av å se at så utrolig mange tørner helt når de ser at noe er annerledes og ikke gidder å prøve å forstå det nye.

Dette er som Bouncy svarte til Fridasinmamma en spørsmålstråd, og når tråden er på 10 sider når du skriver så er vel sannsynligheten for at Prikken har svart på spørsmålene dine allerede ganske stor.

Det har blitt sagt en million ganger at topptrådene kommer i løpet av uka. Leste/ uleste tråder har samme skrift, ønsket om forskjell er notert ned. Påloggede medlemmer/ medlem som leser hvilken tråd er ikke en av funksjonene på det nye forumet, men det ønsket er også notert ned. Smileyene er akkurat de samme - det som er forandra er at alle er samlet i ett vindu. Som sagt - alt dette har Prikken m.fl. svart på grusomt  mange ganger allerede, og om folk hadde tatt seg tid til å lese tråden først hadde den ikke vært hele 11 sider nå!

Og for å gjenta meg selv, så er dette en spørsmålstråd, ikke en sytetråd. Er det noe man lurer på, så spør man. Har man bare sure kommentarer, så får man lage en egen tråd. Om alle hadde gjort det, så hadde ikke tråden blitt hele 11 sider da heller. I'm just saying, og dette gjelder ikke bare deg.

Som andre har sagt før meg - forandring er ikke vondt. Det er heller ikke rettskriving.

ThisIsAnfield skrev:

HALLO!!!!???????

Tror det er mer du som hisser deg opp!

Mye av grunnen til at ei allerede ser at ei er missfornøyd er at ei har sett mange slike forum før, og aldri blitt fornøyd med dem. Men derimot var ei veldig fornøyd med bv, for ei syns det var så oversiktlig og lett å finne frem på!

Å sitte å lese gjennom 10 sier gidd ei ikke. Ei må no få lov til å si min mening!

Og ei har ikke sagt no om funksjonan (bare utseende vis a vis det forrige) annet enn at ei ikke syns de nye smilysan ikke er like bra som de forrige.

Og hvorfor bryr du deg om at ei skriver ei i stedet for jeg! Du har no tydeligvis forstått at det betyr jeg, så da ser ei ikke problemet!!??

Du har bare bestemt deg på forhånd at du ikke liker dette, fordi du har sett noe som ligner før. Jeg blir grådig lei av å se at så utrolig mange tørner helt når de ser at noe er annerledes og ikke gidder å prøve å forstå det nye.

Dette er som Bouncy svarte til Fridasinmamma en spørsmålstråd, og når tråden er på 10 sider når du skriver så er vel sannsynligheten for at Prikken har svart på spørsmålene dine allerede ganske stor.

Det har blitt sagt en million ganger at topptrådene kommer i løpet av uka. Leste/ uleste tråder har samme skrift, ønsket om forskjell er notert ned. Påloggede medlemmer/ medlem som leser hvilken tråd er ikke en av funksjonene på det nye forumet, men det ønsket er også notert ned. Smileyene er akkurat de samme - det som er forandra er at alle er samlet i ett vindu. Som sagt - alt dette har Prikken m.fl. svart på grusomt  mange ganger allerede, og om folk hadde tatt seg tid til å lese tråden først hadde den ikke vært hele 11 sider nå!

Og for å gjenta meg selv, så er dette en spørsmålstråd, ikke en sytetråd. Er det noe man lurer på, så spør man. Har man bare sure kommentarer, så får man lage en egen tråd. Om alle hadde gjort det, så hadde ikke tråden blitt hele 11 sider da heller. I'm just saying, og dette gjelder ikke bare deg.

Som andre har sagt før meg - forandring er ikke vondt. Det er heller ikke rettskriving.

ThisIsAnfield

Du har bare bestemt deg på forhånd at du ikke liker dette, fordi du har sett noe som ligner før. Jeg blir grådig lei av å se at så utrolig mange tørner helt når de ser at noe er annerledes og ikke gidder å prøve å forstå det nye.

Dette er, som Bouncy svarte til Fridasinmamma, en spørsmålstråd, og når tråden er på 10 sider er vel sannsynligheten ganske stor for at Prikken allerede har svart på spørsmålene dine.

Men for all del, siden du synes det er mye pes, så skal jeg gi deg svarene på nytt jeg. Det har blitt sagt en million ganger at topptrådene kommer i løpet av uka. Leste/ uleste tråder har samme skrift, ønsket om forskjell er notert ned. Påloggede medlemmer/ medlem som leser hvilken tråd er ikke en av funksjonene på det nye forumet, men det ønsket er også notert ned. Smileyene er akkurat de samme - det som er forandra er at alle er samlet i ett vindu. Som sagt - alt dette har Prikken m.fl. svart på grusomt  mange ganger allerede, og om folk hadde tatt seg tid til å lese tråden først hadde den ikke vært hele 11 sider nå!

Pannekaka skrev:
Pannekaka skrev:
Hvordan skjuler jeg veggen min?

Har jeg fått svar? Eller har noen spurt om det tidligere? Har prøvd å se litt, men det går så sakte her. Tar 1 min bare for å komme inn på ei ny side og 100 år før alt på siden er lastet opp :o

Veggen din er i utgangspunktet skjult. Du må inn på Min side og Mine Opplysninger for å endre tilgangsrettighetene for andre brukere av Babyverden, dersom du ønsker at de skal kune se veggen din eller bildegalleriet ditt.

håper svarvinduet kan komme i pop up igjen!
hvis ikke blir det veldig tungvindt når man skal oppdatere felles bildetråder/slanketråder osv.

Hei

Hvor finner jeg igjen de trådene jeg har laget og de jeg har svart på!?

håper svarvinduet kan komme i pop up igjen!
hvis ikke blir det veldig tungvindt når man skal oppdatere felles bildetråder/slanketråder osv.

Dere burde forandre litt slik at de med mobiler kan være på BV og ikke bare datamaskiner..

Ikke kan man lage nytt emne, ikke får man opp verktøylinjen, kommer inn kun 1 av 10 ganger.. osv..

Jeg er/var aktiv på BV men jeg har kun iphone og ikke datamaskin.. så før dere får ordnet dette føler jeg at jeg ikke har noe her inne å gjøre.. emoticon

(fikk låne meg datamaskin nå for å skrive dette)

mammalinda84 skrev:
Skulle til å oppdatere et innlegg i sted, dette er i en tråd hvor førsteinnlegg jevnlig oppdateres (etter ordinær UL skriver man opp kjønn, termindato og sykehus, så oppdaterer jeg dette i hovedinnlegget).
Men, mye i førsteinnlegget var forsvunnet. Har dere overført en backup som er flere dager gammel? Kommer oppdateringene tilbake igjen, eller må jeg gjøre arbeidet på nytt?

Det er positivt at dere tar til dere ønsker fra brukerne, håper de oppfylles (spesielt det med utheving av tråder med nye innlegg).

Savner at BCCodes ikke synes ved skriving til nytt innlegg. Blir vanskelig å lage "fine" tråder med bilder o.l. Vil dette kunne rettes opp i? Er flere fora man kan velge mellom enkelt oppsett eller BCCodes!

Håper dere tar dere tid til å svare!

Quoter meg selv, da jeg ble hoppet over da det ble gitt svar.

Pannekaka skrev:
Pannekaka skrev:

Har jeg fått svar? Eller har noen spurt om det tidligere? Har prøvd å se litt, men det går så sakte her. Tar 1 min bare for å komme inn på ei ny side og 100 år før alt på siden er lastet opp :o

Veggen din er skjult, hvertfall når jeg trykker på nicket ditt. Så lenge man velger -bare meg- på opplysningene, så skal ikke noen andre kunne se veggen din.:)

Pannekaka skrev:
Pannekaka skrev:

Veggen din er skjult, hvertfall når jeg trykker på nicket ditt. Så lenge man velger -bare meg- på opplysningene, så skal ikke noen andre kunne se veggen din.:)

Blir det slik at man kan se hvor mange som har vært inne på innleggene igjen?

Har ikke sett at noen har stilt dette spm, men mulig jeg har lest for dårlig; kan man f.eks sperre alle terminforum slik at de kun blir lesbare for registrerte medlemmer? Eller er det et poeng at alle innlegg skal kunne leses av "hvemsomhelst" jf noe jeg tror jeg leste om at Babyverden ønsker å være den største informasjonsbasen på nett?

Har ikke sett at noen har stilt dette spm, men mulig jeg har lest for dårlig; kan man f.eks sperre alle terminforum slik at de kun blir lesbare for registrerte medlemmer? Eller er det et poeng at alle innlegg skal kunne leses av "hvemsomhelst" jf noe jeg tror jeg leste om at Babyverden ønsker å være den største informasjonsbasen på nett?

Renate Røverdatter skrev:

Det lurer jeg på også..

Og om det blir mulig å se hvem som er inne på tråder og forum igjen?

var veldig kjekt når man skrev med noen feks. å se om de var i tråden eller inne på forumet :)

Vet ikke om noen har spurt om dette før jeg,tråden var så veeldig lang..

Må legge til at jeg faktisk begynner å like det nye forumet,siden det bare blir bedre og bedre :)

Bare synd vi ikke fikk litt info før det skjedde(ikke sett det på fs i allefall) så hadde ikke sjokket blitt så stort.. hehe :)

Det lurer jeg på også..

Og om det blir mulig å se hvem som er inne på tråder og forum igjen?

var veldig kjekt når man skrev med noen feks. å se om de var i tråden eller inne på forumet :)

Må legge til at jeg faktisk begynner å like det nye forumet,siden det bare blir bedre og bedre :)

Bare synd vi ikke fikk litt info før det skjedde(ikke sett det på fs i allefall) så hadde ikke sjokket blitt så stort.. hehe :)

Synes det er rotete med hovedinnlegget på alle sidene !

Savner at når en oppdaterer siden så kommer det ikke lenger utheving får det en ikke har lest.

Håper dagbøker og lignende kommer med oppdateringer , får nå er det ikke oppdateringer siden mars ...

Savner funksjonen med å legge et bilde fra datan til et innlegg jeg skriver. Finner ikke lenger funksjonen med å laste opp et bilde direkte fra datan til innlegget .

Funksjonen der en bestemmer om alle skal se ticker og lignende er borte...

Sandradee* skrev:

Det lurer jeg på også..

Og om det blir mulig å
se hvem som er inne på tråder og forum igjen?

Dette lurer jeg på også!

Back
Topp