Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg fikk se bankende hjerte 7+1 og gynekologen sa da at risikoen var 3 %
Godt å høreHvis tryggheten er like stor når man har sett hjertet i uke 8, som å stege over uke 12, kan man jo likesågodt si det til verden da
Har så lyst å si noe etter UL. Lenge og vente til uke 12!!
Jeg lurer veldig på hva alle forkortelse betyr? Jeg vet hva SA og ikm er, men resten har jeg ikke klart å gjette meg til[emoji85]
Jeg lurer veldig på hva alle forkortelse betyr? Jeg vet hva SA og ikm er, men resten har jeg ikke klart å gjette meg til[emoji85]
Hva gjør jeg? Har fått time til TUL midt i arbeidstida. Problemer er at jeg har en legetime for noe helt annet dagen før. Har ikke sagt noe til jobb, og vet ikke helt hvordan jeg skal gripe dette an [emoji51]
Hva med å si at du skal til tannlege? Eller bare gynekolog? De spør nok ikke noe mer da [emoji28]
Gode ideer, men.. Jeg var nettopp hos tannlegen og skrøt av null hull. Og at vi har kommet inn på det samtaleemnet er jo merkelig, men de vet jeg tok celleprøve når dattera mi ble født [emoji51]
Noe med datteren din da? Legetime for henne eller time hos helsesøster? Møte i barnehage/skole?Gode ideer, men.. Jeg var nettopp hos tannlegen og skrøt av null hull. Og at vi har kommet inn på det samtaleemnet er jo merkelig, men de vet jeg tok celleprøve når dattera mi ble født [emoji51]
Hudlege? Fjerne føflekk? Noe annet som er «ufarlig»?
Noe med datteren din da? Legetime for henne eller time hos helsesøster? Møte i barnehage/skole?![]()