Spørsmålstråd °

Noelialita

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Desemberskatter 2016
Maiblomstene 2020
Junilykke 2020 ♡
Julilykke 2023
Her kan vi spørre om alt og ingenting! Ingen spørsmål er dumme, og kanskje lurer flere på akkurat det samme. Også kan jo andre som leser i denne tråden svare, om de vet noe om det :happy:

Et ønske er at man spesifiserer svaret med «egne erfaring», «har hørt» eller vise til en kilde/ referere til fagperson man har lært fra.
 
Noen som har erfaring med afipran mot kvalme? Fått resept på dette, og ble litt skremt av bivirkningene i pakningsvedlegget (som jeg sikkert ikke burde lest så mye på). Det vanligste er visst døsighet, og det tar jeg med glede om kvalmen gir seg :hungover:
 
Noen som har erfaring med afipran mot kvalme? Fått resept på dette, og ble litt skremt av bivirkningene i pakningsvedlegget (som jeg sikkert ikke burde lest så mye på). Det vanligste er visst døsighet, og det tar jeg med glede om kvalmen gir seg :hungover:
Ja, jeg brukte den ved sist svangerskap. Syns faktisk den var den jeg ble minst trøtt av! Tror Postafen og Xonvea (sistnevnte er ny på norske marked, eneste som faktisk er utviklet mot svangerskapskvalme, men den er veldig dyr) er førstevalg ved svangerskapskvalme. Men Afipran er også trygg. Kilde Relis https://relis.no/artikler/28429/
 
Back
Topp