Svar på spørsmålet over, og send et videre!
Hvis du ser rett frem foran deg, hva ser du da?
Hvis du ser rett frem foran deg, hva ser du da?
Bare gubben!Takk!!! Har tenkt hundreogørtogførti ganger at vi må få på plass en sånn tråd, men man skulle jo tro jeg har ammetåke eller noe;-)
Rett fram ser jeg mannfolket og TVen ;-)
Har du kjæledyr?
Haha;-)Bare gubben!![]()
Hvilken farge har du på sokkene i dag?
Puss, puss, så får du en suss.Haha;-)
Som så ofte ellers har jeg lilla sokker;-) Fikk 5 par lilla ullsokker av lillebror til jul, og de er så fantastisk gode at jeg bruker dem hele tiden
Hvilken sang var den siste du sang?
Oooh.. Så glad det ikke ble et grovt svar på den;-) men mannfolket hadde nok ikke hatt noe imot det;-) Må være pepsi maxPuss, puss, så får du en suss.![]()
Hva er det siste du hadde i munn?
Haha!Oooh.. Så glad det ikke ble et grovt svar på den;-) men mannfolket hadde nok ikke hatt noe imot det;-) Må være pepsi max
Hva gjorde du sist du var i fysisk aktivitet?
Oj.. Den var vrien.. Hadde vært kult å kunne fly, men tror jeg hadde hatt mer igjen for å være ekstremt sterk;-) Eller rask.. Sånn to sekunder på klesvaskHaha!![]()
Teller å løpe opp og ned trappa med klær? Hvis ikke, lang trilletur på fredag.helgefri!
Hvis du var en superhelt, hvilken evne ville du hatt?
WienerpølserSer rizzoli and isle
Hva hadde du til middag i dag?
Mango..Wienerpølser![]()
Hvilken frukt liker du best?
Aner ikke;-) mannen redde opp i dag og jeg har ikke vært på soverommet etterpåKiwi
Hvilken farge er det på sengetøyet du har på?
IsprinsessenMango..
Hvilken bok leste du sist?
Katt.. Tenk så deilig å bare få kos og mat og søvn. Babytilværelse<3 Svar på spørsmålet over her om frokostIsprinsessen
Hvis du var et dyr, hvilket ville du vært, og hvorfor?
I norge: hytta i SteigenSommeren!
Favoritt feriested?
Siste twilight <3I norge: hytta i Steigen
Utenlands: Kreta
Siste film du så?