Spørsmåls GURI......

Bolle#i#ovnen <3

<3Gleder-seg-til-Desember<3
Bli itj så veldig klok av å lese på nette om alt dette her, mn håpe dokk kanj hjølp te me litt? :anyone

-> Skjeden, er dt bare rundt åpningen?
-> Skjeden må jo være lang?? Sea en penis rote oppi der?
-> Mormunnen, ska denj ligg rett innafor?
-> Ell e dt denj penis møter når hanj møte motstand?
-> Ska livmorhalsen ligge i skjeden?
-> Når mann kjenne etter, så ligg dt(noe som kjennes ut som et rør, bløt konsistens) på framsiden av skjeden (for mann kommer ikke til oppi selve livmora?

Føle mæ skikkelig som dum/teit på dt her område, har virkelig itj peiling på underliv.... :smiley-ashamed005:smiley-ashamed005:smiley-ashamed005:smiley-ashamed005:smiley-ashamed005

Jeg undersøkte aldri meg selv forrige gang, og kommer nok ikke til å gjøre det denne gangen heller.. Ante ikke at det var noe folk holdt på med i det hele tatt :) Ble ikke undersøkt innvendig før vi reiste til føden når fødselen starta med første jenta..

Første fødsel gjikk så fort, så ha verre greit og fulgt me litt den her gången, tar fort en time og kjøre på sykehus... Hørt flere som skjekke modning o.l. når dem ha passert uke 36..

tror du skal være litt forsiktig med å sjekke så mye oppi der selv... er en viss fare for infeksjoner da vil jeg tro... be jordmor gjøre det da? å sjekke fra uke 36 er ikke helt ba, mtp. at en kan sette i gang premature rier. ikke bra.... da må tålmodighet være tålmodighet.

Har sterile hansker æ bruke, snakket me føden om dt ista, så så lenge mann IKKE roter oppi hulle i munnen så gjikk dt bra, me visse forbehold om masrier o.l.... Men fikk desverre itj svar på resten av spørsmåla mine, ble vist action på føden gitt :P
Tru også att æ e født uten tålmo ;) hehe...
Er 37 uker på fredag og storesøster kom akkurat da æ ble 38 uka..

Men forsiktig ska mann alltid vær når mann "roter" plasser der mann itj e te vanlig ;)

MEN åssen e dt da me tanke på vibrator/dildo me vibrering :confused004 :anyone
Føle att æ :smiley-ashamed008

Back
Topp