spørsmål.....

mamms 86

Andre møte med forumet
jeg fødte i januar, lurte på om jeg også kunne få være medlem i januarklubben??????? litt gøy å høre hvordan andre barn i samme aldres gruppe har utviklet seg.......

Hyggelig at du vil være med. Velkommen![:D] Gratulerer med babisen[:D][;)]

Hei og velkommen!! Klart du kan få "leke" med oss!! [;)]

Gratulerer med bebisen din også!
Er det gutt eller jente du har?

Hei og velkommen [:D]
Er det jente eller gutt du har????

ORIGINAL: mamms 86

hello..... har en jente.... hun heter pearl andrea......

Så koselig!! [:D] trenger flere jenter her, tror det er overtall av gutter!! [;)]

ja, det er alltid mer gutter enn jenter....... men kordan klarer dere å få bilde når dere skriver?????? år det ikke til;) og klarer ikke å få bilde på profilen min heller...... og de stilige tingene dere har, der dere viser hvor gammel barnet er..... er egentlig helt grønn når det gjelder pc....

Inne på testforumet ligger noen "oppskrifter" på hvordan du får ticker (bilde + sånn teller som viser hvor gammel barnet ditt er.

Du kan lage ticker på f.eks:

www.youngnutrition.net
www.lilypie.com
www.snugglepie.com

Så får du spørre noen av oss viss du ikke får det til, så skal vi hjelpe så godt vi kan!! [;)]

VELKOMMEN!!
Trengs flere jenter her, ja - både store(mammaer) og små(babyer)

[:)]Der var du jo!!![:)]
Har ønsket deg velkommne i et par andre tråder...
Håper du vil trives her med oss!!!
Når ble di nlille født da!? Jente/gutt!?[8|]

hello. e det noen av dere som kan skrive lett forklart hva jeg gjør???? når jeg skal ha son bilde og son som viser vor gammel babyen er. er ikke så veldig flink i engelsk.....[:)][:)][:)][:)]

ORIGINAL: mamms 86

hello. e det noen av dere som kan skrive lett forklart hva jeg gjør???? når jeg skal ha son bilde og son som viser vor gammel babyen er. er ikke så veldig flink i engelsk.....[:)][:)][:)][:)]

Hvis du vil være med på fødselslista kan du sende meg en pm.
Klemmer

Heisann! og VELKOMMEN TIL DEG!!!!!!!
Håper du vil kose deg masse her hoss oss! [:D]

Hei og velkommen hit!! Kjempegøy med nye!! Håper du vil trives her i denne gøye gjengen [:D]

Back
Topp