Spørsmål ??

Somine

Glad i forumet
Jeg bare lurte på en ting. Jeg er i yrkesrettet atføring for tiden. Holder på med lappen på lastebil. Usikkert når jeg får fast jobb og slikt. Mens han er i fullt arbeid i tillegg litt arbeid på si som jeg deltar i for litt ekstra.

Spørsmålet er altså:

Må begge være i jobb for å få komme inn på disse forsøkene som ISCI og slikt. Kan man ta opp lån om ikke?

Dette plager meg noe voldsomt for tiden [&:]

Dette aner jeg ingenting om somine, desverre. Håper noen andre kan gi deg svar. Håper det ordner seg for dere alikevel. Lykke til!

begge må ikke være i jobb, nei. så fremt dere har råd til å betale for forsøkene, så...
vi har ikke fått noen spørsmål om økonomi, men har jo ikke hatt noen forsøk enda.

Ingen spurte oss ang økonomi. Er vel som dumidalia sier, så lenge en har råd til å betale for forsøkene. [:)] Lykke til.

ORIGINAL: * Bobbo *

Ingen spurte oss ang økonomi. Er vel som dumidalia sier, så lenge en har råd til å betale for forsøkene. [:)] Lykke til.
sign

Mange tusen takk for svar [:)] det hjalp godt på den allerede knekte tankegangen [&:] Må liksom finne alle mulige ting som tilsier at det går lukt åt h........ [:@] 
Men men...den som venter på noe godt venter ikke for gjeves [:D][:D]

Vi ble bare spurt om hvor vi jobber og hva slags arbeide. Men begge jobber her.

ORIGINAL: * Bobbo *

Samme her...[;)] går nåkk bra så lenge man har penger...tror det er det samme om dere tar opp lån eller ikke...mange som reiser utenlands og får hjelp og betaler flere hundre tusener...de må jo låne...så tror det går bra..[;)]

Så bra [:)] takk skal dere ha [:D] 

Ett problem mindre. Luksus det [;)]

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp