Spørsmål !

x1xHappybody :)

Flørter med forumet
Jeg er i snart uke 8, mao ganske tidlig i svangerskapet.
I det siste har jeg kjent noe merkelig i magen, noe jeg kun har kjent med unga i sen graviditet. (etter at man har begynt å kjenne babyen sparke)
Når jeg ligger på rygg, og skal snu meg eller reise meg opp så føles det som om noe sparker/strekker seg utover inni magen, altså som om babyen strekker seg og du kjenner det nesten utapå magen. Ikke noe vondt eller no slikt, men ganske enkelt skikkelig babystrekk..

Noen som vet hva dette kan være ?? Skal jo ikke kjenne babyen så tidlig som jeg er nå , og det er så utrolig likt slik når babyen snur seg, strekker seg eller sparker...
Hehe håper jeg har klart å forklare dette på en måte slik at dere forstår og kan fortelle meg hva det kan være [8|]

Nei ikke på den måten , uff jeg er elendig til og forklare da [8D]
Det er mer på siden, høyere enn navelen og både på venstre og høyre siden.
Det føles som om babyen der inne sparker i magen enten som og strekke seg eller snu seg ... hehe..
Tror IKKE det er mulig å kjenne noe så tidlig som i uke 8 [8D]

Tror nesten jeg må det ja, men sikkert ikke no farlig siden det ikke gjør vondt eller no slikt ..
Skal på UL i mai, så får vel ta det opp da i og med at jeg ikke går til jordmor og ikke har legetime før etter UL..
Hadde vært veldig kult om jeg var laaangt på vei, og ikke visste det... og at terminen var no t sommer'n *ler for meg selv*

Nei jeg regner med at det neppe er fosteret da .. Sikkert bare muskel eller no, for det har skjedd ofte når jeg snur meg fra rygg til side eller skal opp..

ORIGINAL: alenemamma82

kanskje dette e teit å foreslå eller kanskje frekt, hehe,
men det kan ikke være luft som sitter?? det kan føles som det meste..
eg e iallfall veldig oppblåst for tia... ikke noe moro, men hører vel med..
men så høyt oppe trur eg ikke du treng bekymre deg for at det e noe med fostret iallfall [;)]

Nei fyyy altså, så utrolig frekt av deg å mene jeg , Gravid dame har luft i magen !!
*hehe*
Ja, det kan hende det er det, men ville ikke lufta kommet ut da ?[8|]
Nei jeg tror ikke det er noe galt med babyen, men bare finner det så merkelig siden jeg kun har følt dette da jeg gikk i de siste mnd av svangerskapet med de to første [:D]

Hmm, det har jeg faktisk ikke tenkt på.. Men har opplevd det du beskriver nå, bare at jeg aldri har visst det har vært luft [:D]
Kan hende det er luft, går ikke rundt og tror det er noe farlig da [:)]

Tusen takk for "luftig" tips da , sikkert det det er [:D]

Back
Topp